Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)


Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

    • 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke leke moderator eller noe, men bare minner folk på at all snakk om nedlasting visst er strengt forbudt på dette forumet slik jeg har forstått det...

8687279[/snapback]

 

Greit nok, men så vidt jeg ser så har vi ikke diskutert noe ulovlig, som feks linket til torrentsider ol.

 

Likte slutten på episode 22, bygger helt klart opp til noe større.. Er det Walt som er tilbake, eller er det monsteret som leker seg igjen?

Lenke til kommentar

Enig. Dette var stort.

Har aldri tenkt så mye på innholdet av en episode før som denne!

Terningkast 5 på episode 22 og terningkast 6 på episode 23. :thumbup:

 

R.I.P Sayid, Jin og bernard. :ph34r:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare kødda. R.I.P. Charlie? Kan jo være Desmond trår til og redder hobitten Det er to ting jeg lurer på nå. Hvem lå i kista og - lever faren til Jack?
Lenke til kommentar

Har vel ikke vært klarere sekser, utrolig bra episode.

 

 

 

Charlies adjø var veldig gripende, satt nesten med en klump i halsen. (Men bare nesten!)

Jeg tror det må være Locke eller Ben i kista.

Det virker logisk at det er Ben av flere grunner:

- Ingen i begravelsen, han hadde ikke familie

- Jack mener "nå" at han hadde rett og brydde seg derfor om dødsfallet

- Kates reaksjon på spørsmålet om hun var i begravelsen

 

Men skulle ikke Jack drepe Ben? Og er det realistisk at Ben kommer seg av øya? Vil han det?

 

Hva er det med henne Naomi? Hun hadde med seg et bilde av Penny og Desmond, men Penny selv vet ingenting om henne. Kan Ben ha snakket sant? Selv om han sa at han skulle prate Jack og Co ut av det å forlate øya.

 

Kan "forward-flashene" til Jack være Desmond sine? Og kan det være at han vil forhindre at folkene blir reddet når han ser hvor misserabelt Jack får det?

 

Lenke til kommentar

Jeg forestilte meg Charlie svømme ut av hullet Mikhail lagde, men han var vel for stor :roll: Hata at Tom måtte dø :hrm: Han er en av favorittene mine i LOST og han var den andre othersen vi så :roll: Sykt forskjell ifra uteligger Tom og Tom Tom ;)

 

Kanskje det er "Moderne Dharma folk" som er med Naomi (som ble sendt av Locke da han trykka 77 px) ? HVis ikke det var Penny som sendte rescue teamet, hvorfor hadde da Naomi en bok med bilde av Penny og Desmond med seg da ?

 

Hadde vert TOPP fornøyd med episodene hvis ikke Tom hadde dødd og hvis sesongen ikke hadde slutta med et "flashforward" Heller bedre kanskje hvis Jack hører noe sykt i fra "Naomi-phonen" Eller hvis vi hadde møtt noen andre castaways i fra en båt ellerno. Eller kanskje møtt de ordentlige hostiles og tempelet de sitt. Synes hvertfall det var litt for lite cliffhanger over det siste med Jack " we have to go back !"

Lenke til kommentar

For en episode, hadde terningen hatt 7, 8 eller 9 kanter hadde den fortsatt fått toppkarakter. :w00t:

 

I den første episoden skjønte jeg ikke en dritt av flash"backet" til Jack. Fikk ingenting til å rime med tiden før flyet osv. og når han ba han andre legen ringe faren tok det helt av :dribble:

 

Kommer tilbake med mer når jeg får roet meg litt :thumbup:

Lenke til kommentar

Beste episodene hittil syns jeg, men fikk et par spørsmål til meg selv:

 

Blir de virkelig reddet, kommer noen til å stoppe det? hvis ikke, drar de tilbake i neste sesong?, for hvis ikke noen av tingene skjer hva skal lost bli da? :hmm:

 

Vi fikk ikke se noe mer av Jacob, som jeg trodde vi skulle gjøre, og Walt kom tilbake, eller er det bare den skummle "skyen"? lock måtte jo ha en grunn for å stoppe Jack, hva kan den være?, hva har han hørt?

 

Den jeg tror ligger i kista der er Lock eller Ben, de to var de eneste som ikke ville dra fra øya der og da, og Jack angrer nokk på at han ikke hørte på dem.

 

Det høres også ut som at ingen andre en Kate og Jack som vi så vet om at de har vært på denne øya, kanskje de lovet de som reddet dem å aldri si noe om det som hadde skjedd der igjen?

 

Ellers ga jeg episoden en god 6er :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, øh, lever faren til Jack? Det vi så var jo et blikk framover...

 

"You get my father down here. Get him down here right now. And if I am drunker than he is, you can fire me."

 

En annen ting... Jack og Kate fikk et såkalt "Golden pass". Da er det vel grunn til å tro Oceanic Airlines har en finger med i spillet? Kanskje organisasjonen som Ben og gjengen jobber for, eier flyselskapet. De har tydeligvis råd til en u-båt osv.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...