Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)


Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

    • 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143


Anbefalte innlegg

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass" (USA)

 

Her skal det bare diskuteres episoden "Through The Looking Glass", annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler eller post det i spoilertråden som du finner her. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trailer: her

Hovedperson/Flashback: Jack

Forhåndsinfo: Jack and the castaways begin their efforts to make contact with Naomi's rescue ship.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe enormt, har sett promoer for episoden, men gjort det meste for å unngå spoilere før denne sesongfinalen. Men jeg er overbevist om at det vil bli en forrykende dobbelepisode, jeg har også følelsen av at serien kommer til å ta en ny vending etter denne episoden. Og jeg både gleder og gruer meg til å få vite cliffhangeren, gleder meg fordi jeg tror det vil bli enormt spennende, og gruer meg fordi vi må vente helt til januar for å få vite hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Er veldig spent på sesongavslutningen.

Sesong 2 var til tider katastrofal, har heldigvis tatt seg opp i sesong 3.

Håper man avslutter med stil.

Lenke til kommentar
Gleder meg utrolig mye til denne episoden!!

 

Dette skal forresten stå i spoiler:

 

 

Jack and the castaways begin their efforts to make contact with Naomi's rescue ship.

 

8679667[/snapback]

Takk, igjen. Er ikke første gang jeg har blitt reddet av deg :innocent:

Lenke til kommentar
Gleder meg utrolig mye til denne episoden!!

 

Dette skal forresten stå i spoiler:

 

 

Jack and the castaways begin their efforts to make contact with Naomi's rescue ship.

 

8679667[/snapback]

Takk, igjen. Er ikke første gang jeg har blitt reddet av deg :innocent:

8680852[/snapback]

Bare hyggelig det vett :)

 

Litt najs å hjelpe de trengende :p

Lenke til kommentar

Jaja, skal legge det i spoilertag. Selv om jeg mener at hvis man kikker innom tråden uten å ha sett episoden er skyld i selv å se en spoiler.

 

Ep. 22 kom tidligere enn episodene vanligvis kommer ut, tror (og håper) at 23 kommer til vanlig tidspunkt.

 

 

Nettopp sett 22, ikke så fryktelig bra episode. Men den bygger helt klart opp til noe bra i 23. Blir spennende å se hva som skjer i The Looking Glass, om de to damene og Mikhail går mot Ben. Og om hvordan Desmonds møte med dem blir.

 

 

EDIT: Ifølge TvRage vises 23 til vanlig tid, 09:00 PM

EDIT2: Nei, så feil. Ep. 23 vises visstnok 10:00 PM :/

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Skal ikke leke moderator eller noe, men bare minner folk på at all snakk om nedlasting visst er strengt forbudt på dette forumet slik jeg har forstått det...

 

Vi vil vel ikke at folk skal ta seg tidlig ferie, vil vi ? :p

 

Men Ontopic: Episoden var en terningkast 4 mener jeg. Helt grei episode, men ingenting mer. Den bygger, som noen andre sa, til finalen som jeg mener kommer til å kicke ass :D Nå gleder jeg meg til jeg får sett episode 23 ;)

Endret av sull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...