Gå til innhold

Hvor varm er din AMD??

Mowgli

Hvor varm er Amd'en din?  

85 stemmer

1. 1. Hvor varm er Amd'en din?

• 20-30
      16
    • 31-40
      76
    • 41-50
      87
    • 51-60
      54
    • 61-70
      14
    • 71-80
      6
    • 81-90
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en som kjørte en spørreundersøkelse på hvor varm intelen din var. Derfor kjører jeg en spørreundersøkelse på hvor varm Amd'en din er.

Men jeg vil kun ha med i normal modus (ingen overklokking).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! min ligger på 37-40 i normalmodus, og 55c ved hard Q3-spilling på LAN. jeg trodde dette var extremt mye og skaffet meg en nice kjøler til 500kr, penger ut av ruta eller?

Skrevet

Min ligger akkurat nå på 50,3 grader, men det er fordi det er jævlig med støv i vifta. Har ikke støvsugd rommet ller dataen på lenge. Når den er "nyvasket" ligger den ca. 10 grader lavere. Ingen klokking.

Skrevet

Tempratur kommer helt ann på hvilken hastighet jeg kjører viftene og prosessoren. Ved full guffe på vifte og prosessor ligger den på rundt 70°C (XP2400 @ 2289MHz, 2V med Taisol CGK760 og 120mm Papst @ 24V). Tror jeg trenger ny kjøling snart, før prosessoren har blitt torturert til døde :p .

Skrevet

det har ikke blitt gjort noe overklokking av CPu'n min av noe menneske siden jeg satt sammen maskinen, men den er: XP2200+@1897Mhz, og kjører nå når winamp, mail og nett er på så ligger den på 40grader:)

Skrevet

nice, nice people. Jeg tror ikke lenger at P4 er så veldig mye kaldere enn AMD. Jeg tror dette er oppskrytt. Dere har jo veldig lave temp. I like that! 8)

Men de fleste som kjører P4 har jo klokket disse, hehe :lol:

Derfor får vi kanskje samme temp. som dere uklokket? jeg vet ikke.

Skrevet

Den ene CPUen min ligger på 35 grader(vann), den andre ligger på 16 grader(luft).

Wow! En cpu som faktisk kan brukes til å kjøle ned resten av maskinen!

Skrevet

Min AMD XP1900+ ligger på 37-38 grader ved vanlig bruk på en automatisk regulert Volcano 9. Ved full guffe får jeg den ned i 29-30 grader men dette ble litt for høylytt for meg (48db)...

Skrevet

heh, den jævelen som ligger på 21-30 må da bruke en godt under 500 Mhz processor eller en flymotor til kjøling på en evt XP... :D

Skrevet

har vært nede i 19grader med swiftec kjøler det var da jeg glemte ålukke vinduet før jeg la med på kvelden for ikke lengesiden

Skrevet

XP 1800 med temp på 35 grader, har SLK-800 med 20dB vifte. Kabinettet temp er 27 grader. Tempen er målt med laser måler (probe viser CPU på 28 grader)

Skrevet

Har en Duron 750 MHz som surrer og går på ca 46 grader under belastning, men den skal byttes ut med en "litt" kraftigere sak og vannkjøling så snart lommeboka overlever ei sånn utgift :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...