Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

btw. ska det følge med ein liten kontroll på 1520?

det fulgte ikke med, og eg kan ikke huska om det va standar, ska eg senda mail og klaga eller blir den sendte automatisk til meg itte ei stun?

9198704[/snapback]

 

Noen som vet?? Det føles egentlig som om den skal ha det, da den har infrarød leser under "media knappene" på fronten. Ikke at man egentlig trenger det, sitter vel aldri lenger unna enn en håndlengde :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
btw. ska det følge med ein liten kontroll på 1520?

det fulgte ikke med, og eg kan ikke huska om det va standar, ska eg senda mail og klaga eller blir den sendte automatisk til meg itte ei stun?

9198704[/snapback]

 

Noen som vet?? Det føles egentlig som om den skal ha det, da den har infrarød leser under "media knappene" på fronten. Ikke at man egentlig trenger det, sitter vel aldri lenger unna enn en håndlengde :p

9199796[/snapback]

 

Har lest at det skal være en kontroll inni expresscard sporet.

Lenke til kommentar
btw. ska det følge med ein liten kontroll på 1520?

det fulgte ikke med, og eg kan ikke huska om det va standar, ska eg senda mail og klaga eller blir den sendte automatisk til meg itte ei stun?

9198704[/snapback]

 

Noen som vet?? Det føles egentlig som om den skal ha det, da den har infrarød leser under "media knappene" på fronten. Ikke at man egentlig trenger det, sitter vel aldri lenger unna enn en håndlengde :p

9199796[/snapback]

Hallo!

 

Hvis du ikke har spurt om den når du bestillte, så får du ikke den. Grunnen til at du ikke får den er at den infrarøde fjernkontrollen koster 520kr (!)

 

Se bildet av den til venstre:

post-5450-1186154222_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvor stor er ytelsesforskjellen på T7300 (2,0GHz) og T7500 (2,2GHz) på denne modellen? Vil noen anbefale å kjøpe den kraftigste prossessoren? Eller er det ikke noe poeng?

Jeg skal bruke PC'n til 3D aplikasjoner (hovedsakelig AutoDesk Inventor) og skole.

Lenke til kommentar
Hvor stor er ytelsesforskjellen på T7300 (2,0GHz) og T7500 (2,2GHz) på denne modellen? Vil noen anbefale å kjøpe den kraftigste prossessoren? Eller er det ikke noe poeng?

Jeg skal bruke PC'n til 3D aplikasjoner (hovedsakelig AutoDesk Inventor) og skole.

9201442[/snapback]

For å svare enkelt på ditt spørsmål så kan jeg si at du kommer aldri til angre at du kjøpte en kraftigere cpu, men d kan godt hende at du kommer til å angre at du ikke gjorde det...

Lenke til kommentar
Jeg har vært ganske heldig tror jeg, bestillte den 19. juli og får den 9. august

9199533[/snapback]

Jeg er spent om du får pcen den datoen eller ikke. Siden det er såpass mange her på forumet som har fått sine leveringsdatoer utsatt men opptil fire uker....

 

Keep up posted ;)

Lenke til kommentar

Noen som fikk med en alt-i-ett skriver? Synst det stod på bestillingskjemaet.

 

EDIT: Noen som foressten kan teste den med spill som Oblivion (Elder Srcolls) og F.E.A.R? :cool: Hadde vert gøy å vite om PCen drar desse spillene.

Endret av tiss
Lenke til kommentar
her e noen bilder av 1520

det e ikke beste kvaliteten da

blei tatt med mobilkamera

##BILDENE###

Takk for bildene Gravid! Den ser bra ut! Gratulere!

 

Hva er dine specs?

9205360[/snapback]

Stolt soon too be, eier av

Dell 1520 - Intel® Core™ 2 Duo T7300 - 2048 MB 667 MHz - 160 GB - nVidia® GeForce™ Go 8600M GT

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:hmm:
Lenke til kommentar

da melder jeg meg inn i tråden som fremtidig eier...kommer til å bestille en 1520, men lurer på om det er noe særlig vits å gå til 9-cellers batteri? Kommer sjelden til å bruke batteriet, og i så tilfelle kan jeg bare kjøpe ett 9-cellers....bla bla....

men; vet noen cirka batteritid med 6-cellers batteriet?

Lenke til kommentar

Ser fresh ut i gul "gravid", men satt akkurat og konfigurerte pc'n jeg bestillte på nytt med samme specs bare for morro skyld og fant ut at den er blitt ca 1500 kr billigere vet noen om jeg kan få den til den "nye" prisen siden jeg ikke har fått pc'n enda ? Er jo ikke så mye men er jo litt penger hehe

Lenke til kommentar
Ser fresh ut i gul "gravid", men satt akkurat og konfigurerte pc'n jeg bestillte på nytt med samme specs bare for morro skyld og fant ut at den er blitt ca 1500 kr billigere vet noen om jeg kan få den til den "nye" prisen siden jeg ikke har fått pc'n enda ? Er jo ikke så mye men er jo litt penger hehe

9210544[/snapback]

 

Hva tror du egentlig selv om det spørsmålet du stiller :roll:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal gå for en Vostro 1500 med følgende spesifikasjoner:

 

Intel® Core™ 2 Duo T7300-prosessor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer)

Ekte Windows Vista™ Ultimate - norsk

Grunnleggende garanti - 1 års Business Hardware Support

15.4" WXGA+ TFT skjerm (1440x900 oppløsning) med TrueLife™- widescreen

Matt Jet Black uten kamera

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

HARDDISK 160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT

Fast, innebygd 8X DVD+/-RW-stasjon

9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t)

 

Er Vista Ultimate verdt 500 kroner mer enn V. Business? Eller er det noen her som vil fraråde meg kjøp av Vostro? :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...