Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Sitter her og taster på min nye Vostro 1700, som jeg hentet i dag :thumbup:

 

Jeg er nødt til å meddele at førsteinntrykket er veldig bra. Solid konstruksjon, deilig skjerm etc... Har ikke fått tid til å leke meg så mye med maskinen i dag, men i morgen satser jeg på en full utforsking. Kommer til å legge ut bilder for de som måtte være interessert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke deler er det Dell venter på? De skryter jo av at de har 1521 og 1721 modeller klare til shipping, så er det intel prosessorene de ikke klarer å skaffe nok av?? De sa til meg at det var skjermene de ikke fikk tak i, men det kan jo ikke stemme, da disse er like på XX20/21 modellene.

 

Edit:

Er XX21 modellene så mye dårligere enn 20-modellene? Er det skjermkort og CPU som skiller?

Endret av ken8
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen er CPU, og dersom man har integrert grafikk, nødvendigvis også denne. I tillegg kan 1721 (AMD) kjøre RAID på sine to hdd'er mens 1720 ikke kan det, for nåværende iallefall.

 

Hvilke deler er det Dell venter på? De skryter jo av at de har 1521 og 1721 modeller klare til shipping, så er det intel prosessorene de ikke klarer å skaffe nok av?? De sa til meg at det var skjermene de ikke fikk tak i, men det kan jo ikke stemme, da disse er like på XX20/21 modellene.

 

Edit:

Er XX21 modellene så mye dårligere enn 20-modellene? Er det skjermkort og CPU som skiller?

9333496[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 29.07.07 og fikk nettopp ny leveringstid: 05.10.07, så nå avbestiller jeg!! :nei:

9336315[/snapback]

 

Hvilken model?

9336472[/snapback]

 

 

Midnatt blå Inspiron 1520, men 2x2liters motor, 2giga, 160hdd med 5400, 1440x900, og ikke minst 56,6 modem + gratis printer uten kabel (tot: 12022 inkludert frakt, skatt og minus 800 i rabatt) (e-value N0715206)

 

Så litt skuffet for å si det mildt. Reiste grinende rett opp på elprice og sitter nå med en Acer Aspire 5613 ZWLMi og den har go7600 istedet for 7300 som er oppgitt på klistermerker og i butikken, like greit. Funker som bare det foreløpig! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe 1520, men vet ikke åssen dem leverer?

 

For jeg bor i en slik student-blokk her i Gjøvik .. og det ekke akkurat ringeklokke opp til meg, og det kreves nøkler for å komme seg inn til postkassa og det som er.. Og postkassa er så liten med en tilsvarende liten sprekk at noe der er også lite sannsynlig man kan putte en bærbar..

 

Åssen tror dere det vil gå?

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe 1520, men vet ikke åssen dem leverer?

 

For jeg bor i en slik student-blokk her i Gjøvik .. og det ekke akkurat ringeklokke opp til meg, og det kreves nøkler for å komme seg inn til postkassa og det som er.. Og postkassa er så liten med en tilsvarende liten sprekk at noe der er også lite sannsynlig man kan putte en bærbar..

 

Åssen tror dere det vil gå?

9344623[/snapback]

 

Jeg sitter og venter på PC-en min. (1520) Hvordan blir den levert??

Lenke til kommentar

Dell leverer maskinene sine med bud (Schenker). Hvis du følger med på pakkesporingen kan du ringe Schenker dagen før/den dagen du regner med pakken kommer og avtale hentested. Ellers er det mulig budet fra Schenker har telefonnummeret ditt og kan ringe hvis det er problemer med å komme helt frem til døra di.

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som ting har skjedd.

Jeg bestillte min 1720 20.07.07 fikk leveringsdato 28.08.07. Fikk så mail om at denne var utsatt til 26.09.07.

Men i dag gikk jeg inn på ordre status og nå står det ekspedert fredag 24. august.

Vil det si at budet kommer i dag? Eller er den nå levert budet og kommer kanskje over helgen? Er det mulig å sjekke status på bud bilen??

Lenke til kommentar
Nå ser det ut som ting har skjedd.

Jeg bestillte min 1720 20.07.07 fikk leveringsdato 28.08.07. Fikk så mail om at denne var utsatt til 26.09.07.

Men i dag gikk jeg inn på ordre status og nå står det ekspedert fredag 24. august.

Vil det si at budet kommer i dag? Eller er den nå levert budet og kommer kanskje over helgen? Er det mulig å sjekke status på bud bilen??

9347986[/snapback]

Hørest lovende ut :thumbup:

hold oss oppdatert

Lenke til kommentar
Nå ser det ut som ting har skjedd.

Jeg bestillte min 1720 20.07.07 fikk leveringsdato 28.08.07. Fikk så mail om at denne var utsatt til 26.09.07.

Men i dag gikk jeg inn på ordre status og nå står det ekspedert fredag 24. august.

Vil det si at budet kommer i dag? Eller er den nå levert budet og kommer kanskje over helgen? Er det mulig å sjekke status på bud bilen??

9347986[/snapback]

Det betyr at den har blitt sendt. Du får den nok ikke før neste uke. Jeg får min V. 1500 i dag - mellom 16.00 og 21.00 en gang. Arr! Dumt tidspunkt.

Lenke til kommentar
Ja, da var min bestilt også.

 

Bestillingsdato              08/23/2007

Estimert leveringsdato: 10/08/2007

 

:cry:

9346515[/snapback]

 

Les på tråden om levering fra Dell... de utsetter og utsetter, over hele verden, kaotisk spør du meg.

Er det noen her som har fått en 1720?

9347700[/snapback]

 

En kompis av meg fikk en 1720 for 2 uker siden, testa den en del ganger, funker ganske fett :) min har vært utsatt siden 5. juli nå, begynner å bli møkk lei all ventinga!

Lenke til kommentar

Ja, nå sitter jeg her med min nye 1520 :D:D

 

Den er mange ord: Digg, konge, kul, fantastisk osv... ;)

 

Den er overraskende stille, solid, har en god skjerm, veldig stille tastatur og den ser bare kul ut;);)

 

Ventet kun en måned, fikk den da den var beregnet, så jeg var vel heldig

 

Til dere som er sure og venter enda, så må jeg si at når dere får den så blir ventinga verd den;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...