Tanner Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har slettet et bilde som var over streken. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 klokken var halv 4 om natten og jeg følte meg klok! Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min.I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Am I doin' this rite!? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 klokken var halv 4 om natten og jeg følte meg klok! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 klokken var halv 4 om natten og jeg følte meg klok! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 klokken var halv 4 om natten og jeg følte meg klok! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 var på tide ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Haha, venta på den :'D Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Endret 22. mai 2010 av monsenroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå