Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Oh man, dere har mæd dårlige photoshop-skillz da peeps! :p

 

:dremel:

Tror du jeg ærlig talt gidder å bruke tid på å få sånne bilder til å se fine ut? :p

Lenke til kommentar

En bruker annså den første klassebilde-shoppen som rasistisk. Jeg er som utenforstående tilbøyelig til å være enig, og posten er derfor slettet. Det er mulig at noen nå har lyst til å forklare meg hvorfor det etter gjeldende 4chan-logikk ikke var det allikevel, det kan dere i så fall ta på PM. Husk, dette er ikke 4chan, og å la deres koder gjelde her på forumet er som å la den lokale nudistklubben ha utflukt i Slottsparken...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

What's white and fourteen inches long?

Absolutely nothing!

 

What do you call 500,000 white guys jumping out of a plane?

Snow.

 

What do you call a bunch of white guys in a circle?

A Dope Ring!

 

What do you call 300 white men chasing a black man?

The PGA tour.

 

Why do so many white people get lost skiing?

It's hard to find them in the snow.

 

 

Jeg er hvit. Er dette rasisme?

 

edit: Jeg er ikke gretten eller noe, og jeg er ikke særlig glad i rasisme selv. Likevel så synes jeg vel at ting blir tatt litt for seriøst noen ganger, og at det aller meste er ikke ment å være seriøst.

Vanskelig å vite hensikten bak poster på diverse forum, men det er vel hensikten og tankene bak rasisme som virkelig er det viktige å fokusere på.

 

Nå vet jeg riktignok ikke hva som ble fjernet, men man kan jo si at denne er rasistisk også,

 

post-40352-1275067868,1156_thumb.jpg

 

... siden den bygger på en gammel stereotyp om at alle asiatere ser like ut. I det flerkulturelle samfunnet vi har idag vet vi jo at det ikke er sant, selv om de fleste ikke-asiatere har mer problemer med å skille asiatiske personer fra hvite personer. Det er jo ikke rasisme, men at man bare "tuller" litt med diverse merkfundige observasjoner vi har om samfunnet vi lever i.

Endret av Knofle
  • Liker 7
Lenke til kommentar

What's white and fourteen inches long?

Absolutely nothing!

 

What do you call 500,000 white guys jumping out of a plane?

Snow.

 

What do you call a bunch of white guys in a circle?

A Dope Ring!

 

What do you call 300 white men chasing a black man?

The PGA tour.

 

Why do so many white people get lost skiing?

It's hard to find them in the snow.

 

 

Jeg er hvit. Er dette rasisme?

 

edit: Jeg er ikke gretten eller noe, og jeg er ikke særlig glad i rasisme selv. Likevel så synes jeg vel at ting blir tatt litt for seriøst noen ganger, og at det aller meste er ikke ment å være seriøst.

Vanskelig å vite hensikten bak poster på diverse forum, men det er vel hensikten og tankene bak rasisme som virkelig er det viktige å fokusere på.

 

Nå vet jeg riktignok ikke hva som ble fjernet, men man kan jo si at denne er rasistisk også,

 

post-40352-1275067868,1156_thumb.jpg

 

... siden den bygger på en gammel stereotyp om at alle asiatere ser like ut. I det flerkulturelle samfunnet vi har idag vet vi jo at det ikke er sant, selv om de fleste ikke-asiatere har mer problemer med å skille asiatiske personer fra hvite personer. Det er jo ikke rasisme, men at man bare "tuller" litt med diverse merkfundige observasjoner vi har om samfunnet vi lever i.

 

Det er mulig at noen nå har lyst til å forklare meg hvorfor det etter gjeldende 4chan-logikk ikke var det allikevel, det kan dere i så fall ta på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...