Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har testet Gothic 3 litt mer. Og det er jo ikke spillbart! Alt for dårlig ytelse. Hakker jo over hele linja. Dessuten kommer hverken Two Worlds eller Gothic 3 i nærheten av Oblivion når det gjelder nærkamper. Slåssingen fungerer mye bedre i Oblivion synes jeg.

9181525[/snapback]

 

Husk at det blir forskjell på tredje person og først person spill (som oblivion) når det gjelder opplevelsen av nærkamp

Lenke til kommentar

Grunner til at jeg ikke kan spille Gothic 3, Oblivion og Two Worlds er fordi jeg ikke har bra nok Pixel Shader elns...

Jeg har 1,4 (tror jeg) Men de krever 2.0 =/

Det var en annen Shader jeg hadde som ikke var bra nok heller...Husker ikke hva den het, men det var noe med shader :p

Har riktignok bare prøvd Oblivion, og det gikk bra helt til jeg skulle lage character, da var der charactern vises helt hvitt, men der jeg kunne endre på ting og sånt kunne jeg se, men når jeg kom meg inn i spillet var alt hvitt, bortsett fra der liva og sånt står...=/

Jævlig kjipt egentlig, og ja, dette var på den dårligste graffikken.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvor mange slag brukte dere på hver motstander ute mot slutten? Og hvor mange brukte motstanderne på dere?

 

Jeg hadde bare store problemer med serpents da de tok meg med et slag, noen ganger to og jeg brukte 10 slag på hver av de. Men etter det tok jeg alt med ett slag. Nytt våpen vel og merke.

Lenke til kommentar
løser forskjellige patcher forskjellige problemer, eller løser de nyeste patchene de problemene de forrige patchene gjorde å?

9182540[/snapback]

 

Hvis du har versjon 1.0 og patcher det med 1.0 til 1.4 patchen løser de alle problemene imellom :)

 

en ganske robust patch ventes i august og da kan ressurected følge etter deg + masse annet snax, dette spillet overgår Oblivion glatt etter min mening ^^ Bare vent til sdk'en blir sluppet offentlig, da setter modderne igang og gjør spillet helt sinnsykt :D

Lenke til kommentar
løser forskjellige patcher forskjellige problemer, eller løser de nyeste patchene de problemene de forrige patchene gjorde å?

9182540[/snapback]

 

Hvis du har versjon 1.0 og patcher det med 1.0 til 1.4 patchen løser de alle problemene imellom :)

 

en ganske robust patch ventes i august og da kan ressurected følge etter deg + masse annet snax, dette spillet overgår Oblivion glatt etter min mening ^^ Bare vent til sdk'en blir sluppet offentlig, da setter modderne igang og gjør spillet helt sinnsykt :D

9182609[/snapback]

 

 

takker, bare det jeg ville vite!

Lenke til kommentar
Har testet Gothic 3 litt mer. Og det er jo ikke spillbart! Alt for dårlig ytelse. Hakker jo over hele linja. Dessuten kommer hverken Two Worlds eller Gothic 3 i nærheten av Oblivion når det gjelder nærkamper. Slåssingen fungerer mye bedre i Oblivion synes jeg.

9181525[/snapback]

 

Gothic 3 overgår Oblivion såvidt, synes nå jeg.

 

Både Gothic 3 og Oblivion knuser Two Worlds.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig de får rettet opp den tilbakestående hesteridningen, den har vært min død flere ganger i spillet. :mad:

 

Beklager om det har blitt tatt opp tidligere i tråden, men jeg orker virkelig ikke å lese gjennom 356 innlegg. :roll:

9190509[/snapback]

 

Har du patchet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...