Gå til innhold

Starcraft 2 på vei? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter faktisk å ser på SC kamp nå, personlig regner jeg det som det best balanserte rts spillet som er lagd.

 

Spiller fortsatt diablo2 også, så hadde ikke klaget om det var d3 som kom.

 

Eneste jeg "krever" om det er sc2 som kommer, er at de prioriterer balansen mellom rasene og at spillbarheten er like bra som på første. Alt annet kan for det meste tilgis.

 

Blir spennede å se.

Lenke til kommentar
Uff, håper ikke det blir MMO. De har jo allerede ødelagt en serie pga det.

8508949[/snapback]

 

Den må du nesten utdype..

 

Er ikke WarCraft 1, 2 og 3 like bra som før fordi at WoW kom? La de til nye patcher til WC etter at WoW kom for å gjøre de dårligere?

 

Eller er det fordi at Blizzard tvinger deg til å spille WoW i stedet for WC?

Lenke til kommentar
Uff, håper ikke det blir MMO. De har jo allerede ødelagt en serie pga det.

8508949[/snapback]

 

Den må du nesten utdype..

 

Er ikke WarCraft 1, 2 og 3 like bra som før fordi at WoW kom? La de til nye patcher til WC etter at WoW kom for å gjøre de dårligere?

 

Eller er det fordi at Blizzard tvinger deg til å spille WoW i stedet for WC?

8508978[/snapback]

 

Ingen som tvinger meg til noen ting, men jeg synes ikke World of Warcraft hører med.

Liker heller seriene som de er, vil ikke ha noe World Of Diablo eller World Of StarCraft.

Lenke til kommentar

Heltene har alt for stor innflytelse. WC3 hadde alt for lite muligheter. max 90 "units" samt kun 5 gullgravere per mine. I tillegg til Upkeep cost. Følte jeg aldri fikk noe serlig arme og mye av fighten gikk på hvem som fikk ned helten til den andre først. Og skal jeg spille PvP holder jeg meg til et RPG.

Lenke til kommentar

Ja, det er det som er bra, de har en stor betydning for en kamp. Hvilke helter man går er en stor del av taktikken. Og nei, mye av fighten går ikke ut på å få ned helten til den andre først. Noe sier meg at du ikke spilte WC3 på battle.net særlig lenge. Har du forresten prøvd The Frozen Throne? Det er nesten en helt annen verden enn standard RoC. :)

 

Red.:

Kan vel konkludere med at helter er noe man enten elsker eller hater.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Det faktum at spillet skal offentliggjøres i Sør-Korea, Starcraft-fansens høyborg, bør være en indikasjon på hva vi kan vente oss.

8503797[/snapback]

Jeg er så enig i den uttalelsen, og som en gammel SC player, forventer jeg egentlig ikke mindre ;)

Uansett, gav SC TO, meg mange mange mange fine timer med mine venner, og jeg håper at det blir flere nå.

 

Have a nice day! :dribble:

Lenke til kommentar

Starcraft Ftw... er eneste spillet jeg spiller omtrent.. bortsett fra litt css en gang i blandt. Hadde vert fint med starcraft 2.0 i stedet for 2 på en måte... er lite å fikse på bortsett fra å gjøre det hele mer strømlinjeformet.

 

Men på en annen side hadde det vert fett med en ny rase og flere uniter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...