Gå til innhold

Starcraft 2 på vei? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, hvis spekulasjonene er sanne, trenger starcraft en nye rase?

 

Hadde vært greiere å hatt f.eks. flere terran compains enn 1 compain, f.eks. 2 compains på rivaliserende terran grupper.

 

Jeg kunne like godt greid meg med mer story i form av enda en star craft (1) expansion, når jeg tenker meg om. For meg er story en meget viktig del av spillet.

 

Jeg får vente i håpet om et Starcraft 2 RTS er på vei...

Lenke til kommentar

bare for å legge til litt entusiasme fant jeg en gammel artikkel fra August 24, 2006 her:

 

http://pc.ign.com/articles/727/727892p1.html

 

her stod det blant annet:

While Sams wasn't ready to spill the beans just yet, he did say Blizzard "will have a major product announcement in 2007," and that Blizzard was currently working on at least three other unannounced titles at the moment.

 

og:

"I want to be clear that we're not just content to be an MMO company,"

 

Jeg vet ikke om noen av de tre titlene han snakker om her er kunngjort enda... Men spennende er det ihvertfall :)

 

Og så leste jeg her: http://pc.ign.com/articles/779/779920p1.html

at et rykte sier at det kansje blir åpnet muligheter for SC2 betatesting i slutten av 2007!! :O

 

Der stod det også:

"The report also claims that Blizzard plans to shut down its original StarCraft servers in order to ensure the success of the sequel." :((

 

 

jeg har vert en hardbarka TFT og BW spiller, men ting som diablo og wow ble litt for hjernedødt for meg. Jeg liker spill som krever litt talent, smidighet, hurtighet og taktisk innsikt. Disse ordene ifølge meg går under begrepet dyktighet. De to sist nevnte spillene, kreves det kunn tid for å bli "dyktig".

 

Er litt kjekt å kunne si at en har utviklet ferdighetene som skal til for at en har blitt så dyktig som en er. Ikke "Jeg har spillt D2 893639457 timer sammenhengende, så derfor har jeg fått tak i UltimateDivineImpenetrableSentFromHeavenArmor og SomeWeaponSentFromHellBringingDestructionToAll, og i tillegg har jeg drept 678433210987548326 monstere som gav meg 2y675437589321562874 experience som gav meg LVL 2346578235346 SomeInsaneSkillThatKillsEverything. Derfor er jeg pissegod!!!"

 

Ikke ta mine kansje en smule spydige kommentarer til spill som WoW og Diablo til dere, det var ikke meningen å såre noen:p

 

Når dette er sagt, vil jeg si at jeg håper inderlig at det blir SC2 som trekker det lengste strået her!! :D Have phun ^^ üü

Lenke til kommentar
Hmmm, hvis spekulasjonene er sanne, trenger starcraft en nye rase?

 

Hadde vært greiere å hatt f.eks. flere terran compains enn 1 compain, f.eks. 2 compains på rivaliserende terran grupper.

 

Jeg kunne like godt greid meg med mer story i form av enda en star craft (1) expansion, når jeg tenker meg om. For meg er story en meget viktig del av spillet.

 

Jeg får vente i håpet om et Starcraft 2 RTS er på vei...

8516602[/snapback]

 

Jeg er enig med deg. Jeg hadde klart meg fint med en utvidelse av en'ern! Men dersom det virkelig er en oppfølger til Starcraft som er i emning, så håper jeg de legger til flere "tunge" units og flere muligheter til å oppgradere disse fremfor nye raser. De rasene som allerede finnes er nydelig balansert, og det ville vært skummelt å tukle for mye med den balansen.

 

Synes jeg... :w00t:

Lenke til kommentar

Starcraft 2 hadde vore genialt!

 

 

Hmmm, hvis spekulasjonene er sanne, trenger starcraft en nye rase?

 

For meg er story en meget viktig del av spillet.

8516602[/snapback]

 

Enig der.. story er veldig viktig! Veit ikkje kor mange gongar eg har lest alt som står om Xel Naga osv. i manualen.. herlig lesning!

 

Men ja, det må nesten bli en ny rase, det er berre å spele secret level for å skjønne kva eg meiner :) Huskar ikkje helt kva som vart sagt der, men noko nytt og skummelt var det i alle fall. Huff.. må spele gjennom campaignen igjen snart!

 

Er litt kjekt å kunne si at en har utviklet ferdighetene som skal til for at en har blitt så dyktig som en er. Ikke "Jeg har spillt D2 893639457 timer sammenhengende, så derfor har jeg fått tak i UltimateDivineImpenetrableSentFromHeavenArmor og SomeWeaponSentFromHellBringingDestructionToAll, og i tillegg har jeg drept 678433210987548326 monstere som gav meg 2y675437589321562874 experience som gav meg LVL 2346578235346 SomeInsaneSkillThatKillsEverything. Derfor er jeg pissegod!"

 

8517180[/snapback]

 

 

Provoseeeert!:p Veit du satt det på spissen, men likevel! Er enig med deg når det gjeld wow, men D2? Det krevar faktisk en del skill, kanskje ikkje tidleg i spelet, men det blir ganske hektisk etter ei stund. Og viss du vil ha ei utfordring er det berre å spele hardcore :)

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis får vi se et par skjermbilder fra det nye spillet når (hvis?) det offentliggjøres. Noen som kjenner til Blizzards tradisjoner rundt slike ting?

8519001[/snapback]

Tradisjonen tilsier vel bare cinematiske teasere til å begynne med, noe ingen kan bedre enn Blizzard.
Lenke til kommentar
Starcraft 2 hadde vore genialt!

 

 

Hmmm, hvis spekulasjonene er sanne, trenger starcraft en nye rase?

 

For meg er story en meget viktig del av spillet.

8516602[/snapback]

 

Enig der.. story er veldig viktig! Veit ikkje kor mange gongar eg har lest alt som står om Xel Naga osv. i manualen.. herlig lesning!

 

Men ja, det må nesten bli en ny rase, det er berre å spele secret level for å skjønne kva eg meiner :) Huskar ikkje helt kva som vart sagt der, men noko nytt og skummelt var det i alle fall. Huff.. må spele gjennom campaignen igjen snart!

Vel, wikipedia kan oppfriske!

 

Får vel legge til noe spoiler alerts... eh, Spoiler alert!

 

Ok, 2 andre raser, mer eller mindre:

Xel'Naga

Hybrid

Lenke til kommentar

Den ble registrert for lenge siden.

 

Domain Name: starcraft2.com

 

Status: clientDeleteProhibited, clientRenewProhibited, clientTransferProhibited, clientUpdateProhibited

 

Registrar: GO DADDY SOFTWARE, INC.

Whois Server: whois.godaddy.com

Referral URL: http://registrar.godaddy.com

 

Expiration Date: 2008-01-31

Creation Date: 1999-09-24

Last Update Date: 2006-10-05

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Adrenalinet mitt føyk akkurat til himmels, som dere så på det forrige innlegget! ;)

 

Jeg tenker etter å ha kikket litt rundt at :

 

Bildet kommer sikkert til å forandre seg hver dag fremover mot den 19.

Det stemmer tross alt med antall dager og antall spill de har plassert der.

Det vil sikkert stå et SC bilde der imorra, men hva vil stå der den 19. ? HYL VIL ha diablo 3, men blir det starcraft 2, så vet jeg fortsatt at jeg kommer til å bli en meget asosial fyr i tiden fremover hehe :D

 

Edit : Mon tro! Skifter den ved midnatt ikveld?? Evnt, når er det oversatt i amerikansk tid? 0600 imorra tidlig?

 

Edit 2 : Tør Blizzard å slippe et StarCraft 2 som strategispill? Det først var så velbalansert og glimrende, det er VANSKELIG å toppe noe slikt. Hva skal de toppe med? Grafikk?

 

Nei jeg tror faktisk vi får se et MMORPG eller noe slikt iform av Starcraft hvis det blir SC som kommer.... spennende!

 

Edit 3 : Diablo 3 ?

 

Edit 4 : Orresnei, som du sa så er det en veldig StarCraft liknende theme over den tidslinjen ja! Hmm!

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...