Gå til innhold

Starcraft 2 på vei? (Multi)


Anbefalte innlegg

Herregud, det nærmer seg nå, SC2 PLEASE! Gi meg en fin videreføring av starcraft sagaen, ikke noe tull, enkel overføring til glattere grafikk, samme flotte gameplay, 1 ny rase, noen nye units, og jeg er stråååååålende fornøyd!

 

BARE IKKE NOE NY MMO! ;)

although jeg tror sansynligheten er ekstremt liten for det, de vil nok ikke ha en konkurrent til WoW.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Bring it! Starcraft 2 helst :) .. Har fortsatt gode minner fra den tiden vi koblet opp modemet og spilte SC.

Savner strategi spill :)

Jeg tror og håper at det blir SC2 eller D2. Tror ikke de kan ha noe annet spill å introdusere.. om ikke de har komt opp med noe helt ny ide.

Skal de lage en ny tittel, så bør den vær nyskapende også! Dette er Blizzard!:D

Lenke til kommentar

FMV sequence in a spaceship - looks Terran - zooming in on a metal door - door opening - reveals a guy with a cigar in chains - prisoner - door shuts behind him - there's so much bass the room is shaking - guy steps into some kind of metallic devicce - legs are strapped in - guy rising toward ceiling - Korean text on screen got people very excited - another part of the machine is dropping metal arms on him - machine whirring - applying armor to his torso - extremly detailed visuals here - now guy is strapping on gloves - armor is molding together - seems like a Terran marine - rockets turn on - zerg now onscreen - Marine delivers a line - StarCraft 2 officially announced.

Lenke til kommentar

3:00 - FMV sequence in a spaceship - looks Terran - zooming in on a metal door - door opening - reveals a guy with a cigar in chains - prisoner - door shuts behind him - there's so much bass the room is shaking - guy steps into some kind of metallic devicce - legs are strapped in - guy rising toward ceiling - Korean text on screen got people very excited - another part of the machine is dropping metal arms on him - machine whirring - applying armor to his torso - extremly detailed visuals here - now guy is strapping on gloves - armor is molding together - seems like a Terran marine - rockets turn on - zerg now onscreen - Marine delivers a line - StarCraft 2 officially announced.

 

xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD

Lenke til kommentar
Hehe, tenkte akkurat at jeg skulle komme med den infoen der.

 

Dette er stort!

 

Nå har vi fått TA2/Supreme Commander og så C&C3...og nå et nytt Starcraft! 

 

RTS is back for good, baby.  :cool: :cool:

8644610[/snapback]

 

 

gRATULeREr mED dAGEN! :)

8644613[/snapback]

 

I like måte! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...