Gå til innhold

Starcraft 2 på vei? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har testa å bytte ut nummeret?

day8 skulle være siste i forhold til tidslinja, men ser ut som man kan skrive hva som helst bak day og man får spørsmål om å lagre et bilde som er korrupt/midlertidig fil.

 

Uansett, blir moro å se hvilket spill det blir, selvom det ser ut som det blir StarCraft 2 pga den blå themen på tidslinja. Selv håper jeg på Diablo 3. :)

Lenke til kommentar
Uansett, blir moro å se hvilket spill det blir, selvom det ser ut som det blir StarCraft 2 pga den blå themen på tidslinja. Selv håper jeg på Diablo 3.  :)

8616685[/snapback]

 

 

Kan godt være at det er SC2. Men at themen er blå hadde det nok vært uavhengig hvilket spill som hadde blitt bekrefta. Logoen og "Fargen" til blizzard er jo blå tross alt.

Lenke til kommentar

Mulig at starcraft2.com rett og slett bare fører til samme side som blizzard.com, men uansett betyr det at SC2 er planlagt.

Tror fortsatt det er SC2 som kommer. Og det gjør ingenting. Men det gjør ingenting om jeg tar feil heller.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Mulig at starcraft2.com rett og slett bare fører til samme side som blizzard.com, men uansett betyr det at SC2 er planlagt.

Tror fortsatt det er SC2 som kommer. Og det gjør ingenting. Men det gjør ingenting om jeg tar feil heller.

8626744[/snapback]

 

Slik var/er det hvertfall med en Diablo side også. Laster www.Diabloettelerannet.com og og kommer rett inn på Blizzard.com

 

Så det så.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The long-rumoured new instalment of Blizzard's massive StarCraft series is set to be unveiled later this month - and it's another massively-multiplayer online game in the style of World of Warcraft, CVG learns.

 

Well placed US sources have revealed to us that the StarCraft MMO will be unveiled at an upcoming Blizzard event on May 19 in South Korea - the epicentre of the sci-fi RTS series' rabid fandom.

 

The unveiling of the new instalment has previously been rumoured for the South Korea event, though we now know that the title is in fact an online spin-off and not a new RTS game as previously assumed.

 

Of course this is massive news for both Vivendi and the MMO world; Blizzard's other online offering World of Warcraft has topped 6 million subscribers and is arguably the biggest game around today.

 

The question is, is there room for both World of Warcraft and a StarCraft MMO? The later will have to be a very different type of online game to convince gamers to subscribe to both of Blizzard's pair.

 

We will of course let you know as soon as soon as Blizzard officially confirms the game on May 19.

 

Spennende.

Kilde

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Spilte tft ja. Spilte en del LAN med noen kammerater også. Ingen av oss var overdrevent fan av RP elementet i multiplayerdelen. Vi er nok i den gruppen som hater helter :p

 

ergo.. SC2 uten helter pliex ;)

8509677[/snapback]

 

 

Er egentlig blitt lei RTS uten RPG elementer. Blir liksom det samme om og om igjen. Heroes gir en dimensjon til gameplay da de kombineres med forskjellige enheter. Blir liksom litt kjedelig med det samme zerg-rushet om og om igjen.

Lenke til kommentar
Spilte tft ja. Spilte en del LAN med noen kammerater også. Ingen av oss var overdrevent fan av RP elementet i multiplayerdelen. Vi er nok i den gruppen som hater helter :p

 

ergo.. SC2 uten helter pliex ;)

8509677[/snapback]

 

 

Er egentlig blitt lei RTS uten RPG elementer. Blir liksom det samme om og om igjen. Heroes gir en dimensjon til gameplay da de kombineres med forskjellige enheter. Blir liksom litt kjedelig med det samme zerg-rushet om og om igjen.

8632600[/snapback]

 

Herre, så spill wow da. Ikke kom med noen ødelegende rpg elementer. Grunnen til at du er lei er vell mer det at starcraft er bortimot 10 år gammelt. Uansett, er mer til starcraft 6 zergling rush.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Spilte tft ja. Spilte en del LAN med noen kammerater også. Ingen av oss var overdrevent fan av RP elementet i multiplayerdelen. Vi er nok i den gruppen som hater helter :p

 

ergo.. SC2 uten helter pliex ;)

8509677[/snapback]

 

 

Er egentlig blitt lei RTS uten RPG elementer. Blir liksom det samme om og om igjen. Heroes gir en dimensjon til gameplay da de kombineres med forskjellige enheter. Blir liksom litt kjedelig med det samme zerg-rushet om og om igjen.

8632600[/snapback]

 

Herre, så spill wow da. Ikke kom med noen ødelegende rpg elementer. Grunnen til at du er lei er vell mer det at starcraft er bortimot 10 år gammelt. Uansett, er mer til starcraft 6 zergling rush.

8632667[/snapback]

WoW er vel ingen RTS med RPG elementer, men skjønner poenget ditt.

Personlig vil jeg ikke ha RPG i RTS. Eneste grunnen til at jeg spilte WC3 var fordi jeg prøvde WoW først, og synes det var interessant å se historien før osv.

Men on topic, selv om kilden jeg postet påstår at de vet at det blir en MMO ville jeg heller satt penger på at det er SC2 som kommer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...