Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har igjen 7 dager av ferien, forslag til spenstige feriemål(helst med avreise fra Værnes)

Om du tåler transit så kan du jo reise til hvor som helst i verden. Om du ikke takler det er det nå en mellomperiode hvor vinterrutene er i ferde med å stoppe og sommerrutene enda ikke er startet. Det er likevel et par spennende destinasjoner med greit vær: Barcelona om du enda ikke har fått det med deg eller Malaga hvor man enkelt når Granada og Cordoba.

Lenke til kommentar

Feil Portland? :p

 

Trodde en stund at dette var Portland, helt til jeg så at alle andre snakket om Oregon.

 

Har vært der (Maine) før, fin liten by. Men jeg var der midt på vinteren og frøs nesten ørene av meg på kvelden.

 

Neste tur blir en helg i Kiel, og så skal det planlegges Japan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne måneden går turen til Minsk med besøk til Mir og Nesvizh son begge er på vendensarvlisten til UNESCO. Så går turen til Bangor hvor planen er en tur opp på Mr Snowdon og kultserielokasjonen Portmeirion. Videre skal jeg ut på Anglesey hvor jeg blant annet skal besøke Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

 

Etter dette er 9 andre turer allerede booket.

Lenke til kommentar

Overasket over at jeg er i Singapore 12 juni (reiser hjem 13 juni da) og lurte på hvordan plassene pleier å bli når så "store" statsoverhode besøker, blir alt stengt? Blir det mulighet å se dem begge? Kanskje litt tidlig enda, men hadde vert interessant å se dem.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Jeg var i Manila når Obama var der. Mange store, viktige veier ble stengt for å frakte VIPs fort frem. Trafikken var et sant helvete i flere dager rundt det besøket.

 

Men Singapore har mye bedre infrastruktur enn Manila. Ikke er det så mange mennesker, heller. Tipper det går relativt greit.

Lenke til kommentar

Er det helt umulig å finne rimelige flybilletter og hotellpriser i Juli måned? Hvis man vil oppleve litt strand..

 

Virker som at jeg må ut med over 25.000 kr for flybilletter og hotell for en 2 ukers ferie, for kun meg. Er dette normalt?

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Er det helt umulig å finne rimelige flybilletter og hotellpriser i Juli måned? Hvis man vil oppleve litt strand..

 

Virker som at jeg må ut med over 25.000 kr for flybilletter og hotell for en 2 ukers ferie, for kun meg. Er dette normalt?

Hvor godt har du søkt? Ja det blir dyrere enn under når du velger kun 1 person, men under 25k er ikke noe problem.

http://www.solfaktor.no/tour/charters?deps=Norge&deps_tree=&deps_expanded=&words=Syden&search_geo=&search_tree=&search_expanded=&d=01&m=2018-07&delta=%2B14&days=11-18&rating=13&beds=0&maxprce=&beach=&centre=&comp=noving&comp=nostar&comp=noapo&comp=dkapo&comp=seapo&comp=dkstar&comp=sestar&comp=seving

Lenke til kommentar

Er det helt umulig å finne rimelige flybilletter og hotellpriser i Juli måned? Hvis man vil oppleve litt strand..

 

Virker som at jeg må ut med over 25.000 kr for flybilletter og hotell for en 2 ukers ferie, for kun meg. Er dette normalt?

Hopp på tur?

 

https://www.apollo.no/restplasser?gclid=CjwKCAjw_tTXBRBsEiwArqXyMrvjYEdm3QNKPL2zviRuk0jmZDZmch2LYztGH0fkMi32r-hTbaVIGhoCV1QQAvD_BwE

 

Hvis det kun var meg som sku på tur, ville jeg definitivt valgt Hopp på tur. Du kan bo nesten gratis, evt oppgradere når du kommer ned. Dra på oppdagelsestur i ditt eget tempo. Det er most def noe jeg vil gjøre før jeg dør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

10 dagers reiseopphold i Nordvestkysten av USA i sommer. Skal oppholde meg i Seattle så blir sikkert bra spennende. Første gang  :)

Kanskje og en båttur over til Victoria i Canada.

Seattl er bra, men Vancouver enda bedre. Victoria har jeg imidlertid ikke fått med meg enda.

 

Man bør visst ikke ta med seg Peperoni til Victoria...

https://www.nytimes.com/2018/04/14/world/canada/sea-gulls-fairmont-empress-victoria-nick-burchill-pepperoni.html

Lenke til kommentar

10 dagers reiseopphold i Nordvestkysten av USA i sommer. Skal oppholde meg i Seattle så blir sikkert bra spennende. Første gang :)

Kanskje og en båttur over til Victoria i Canada.

 

Neste år blir det kanskje tur til Island.

Jeg skal til Seattle i sommer også. Hvis du er glad i fotball kan jeg anbefale en Seattle Sounders fotballkamp. Alltid god stemning.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...