Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kor lenge trur dere det er til før det kommer digitale motakere tilpasset det digitale bakkenettet innebygd i tver ??

Skal bestille med min andre Tatung 32" til hybelen min tenker eg, og det hadde vert kjekt å slippe å kjøpe to motakere.

 

Burde eg vente ?

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

Spurte tidligere i tråden om noen hadde erfaringer med Tatung V37MCGI. Vurderer som sagt å kjøpe denne siden det er så vanskelig å få tak i 32". Har fått et par som mener det er et godt kjøp å kjøpe denne til 5995kr, og en som er negativ til det.

 

Men hva mener dere på denne tråden? (Er litt surt om jeg kjøper en TV til 1500kr extra, og at den er dårligere...)

Lenke til kommentar
Hva må jeg kjøpe for å få lyd fra PC'en til Tv'en når jeg bruker VGA`?

 

Funker det med en "Lyd-ut til minijack" - kabel hvis noe sånt finnes?

9364660[/snapback]

 

Minijack til minijack ja, bruker dette selv, og det fungerer utmerket.

Her er en link: http://www.fotophono.no/av/products.aspx?i...457&prod=101571 (PS: Selges også på ClasOhlson tror jeg, men fant det ikke der nå...)

 

EDIT: Så i Clas katalogen, og der fant jeg 3.5mm-3.5mm(minijack-minijack):

1.5m = 49kr

3m = 59kr

5m = 79kr

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Noen som har neon anelse om når nettbutikkene får inn 32" igjen. Har som sagt tildligere i denne tråden bestilt hos PS Data, men de har status som ubekreftet på leveransen. Komplett sier tidlig i september(ubekreftet), Netshop den 30.(ubekreftet), mens MPX har tatt bort TV'en(de selger 37, though)

Endret av Laxaa
Lenke til kommentar
Noen som har neon anelse om når nettbutikkene får inn 32" igjen. Har som sagt tildligere i denne tråden bestilt hos PS Data, men de har status som ubekreftet på leveransen. Komplett sier tidlig i september, mens MPX har tatt bort TV'en(de selger 37, though)

9365129[/snapback]

 

Sleng deg på lasset å bestill 37" på netshop.no på weekend tilbud til 5995kr ;)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig, Mandelpotet ;)

 

Men jeg har hørt at 37" har et dårligere panel enn 32". Det er fristende(og jeg har lest at 37" støtter 1:1 Pixelmapping), men jeg er usikker.

 

Hvor har du hørt det? Hmm, er fortsatt litt skeptisk hva jeg skal gjøre... Synd tilbudet er ute om bare litt mer enn 3t :(

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Jeg kan bekrefte at 37" har dårliger panel enn 32". Jeg så disse opp mot hverandre på Datakjeden. 32" var god. 37" var blass og hadde horibelt sortnivå.

9365575[/snapback]

 

Lar ikke dette stille seg inn på innstillingene? Vil til og med en som ikke har så veldig peiling på TV merke dette?

 

Har nemlig hørt at en som så på denne Tven med canal digital, synes det var nesten som å se på en DVD. Noe som er ganske positivt :w00t:

Lenke til kommentar

Lest igjennom hele nå (sliten i øynene)

 

Hittil fornøyd med kjøpet mitt (fikk den for 3995 på Datakjeden i Trondheim for 10 dager siden).

Skal bruke den som min PC skjerm når jeg får min nye laptop Dell XPS M1330. Og kommer til å bruke HDMI tilkobling. Bruker den ene SCART kontakten som lyd utgang til mitt stereo anlegg, og det funker fint.

 

Men regner vel med at et dyr omformer (SCART til Phono) er mye bedre enn en som koster 39 kr på Claes Ohlson?

 

Er det viktig å legge penger i en HDMI ledning? (eBay er genial på kabler forresten).

 

PS: Det røde standby lyset tror jeg dør rimelig fort her, fytterakkern for et teit lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...