Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La også inn en hos PCutstyr. Regner med det er samme panel på MCHK og MCGI?

9381568[/snapback]

 

 

Viss du hadde lest det svaret som Tatung gav meg (ikkje så langt oppe i tråden) så hadde du visst at det er det. Iallfall det dei seier, og eg går ikkje rundt å trur at dei lyg til meg, sjølv om eg er litt i overkant skeptisk til heile situasjonen.

Lenke til kommentar

Forslag: hvis det stemmer at alle som har bestilt TV-en blir tilbudt den nyere modellen i stedet, kan vi foreslå for Tatung at de kan samarbeide med HW.no om en test av de to TV-ene mot hverandre.

 

Hvis det stemmer at TV-en er like god som forgjengeren, vil de både få masse reklame ved at de blir presentert på HW.no, og de vil få spikret salgene for oss som allerede har bestilt, og ikke vil kjøpe den nye før vi leser noen tester og erfaringer.

Lenke til kommentar

Spørte Tatung nokon spørsmål angående tilbudet og dei nye modellene.

 

 

 

Hei

 

Skulle egentlig kjøpt meg ein Tatung V32MCHK, men ser at den er utsolgt

overalt.

Leste på diskusjon.no

(https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756049&st=800) at dere ikkje

klarte å levere

fleir av dei, men dere kom til å ersatte V32MCHK med V32MCGI midlertidig

til samme pris.

Gjelder dette bare for dei som allerede har lagt inn ein bestilling på

V32MCHK eller vil det også vere mulig

for oss andre å hive seg på dette tilbudet ?

 

Ser også at det blir nevnt på erstatteren til V32MCHK som heiter V32MCAK.

Vil denne ha DVB-T MPEG 4 dekoder ?

 

Med Venlig Hilsen

 

Jon Thore

 

Og fekk tilbake i dag

 

Hei,

 

det vil nok være noen nettbutikker som har noen V32MCGI "ledig" for salg.

 

spesifikasjoner ad.  nye produkter fra Tatung blir released neste uke

 

 

Tom

Lenke til kommentar

Er det flere som har blitt kontaktet av PSData? Jeg fikk en telefon i stad der de sa at de hadde bestemt seg for ikke å tilby MCGI, men en annen TV, nemlig denne. (Prisguide)

 

Så vidt jeg kunne forstå ut fra samtalen er dette på grunn av samarbeidsproblemer med Tatung, men her kan jeg også ha misforstått.

 

Edit: PSData ligger ikke lenger på listen over nettbutikker som fører Tatung.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Eg snakket med Tatung i dag og dei sa da at alle som hadde bestil den gamle 32" modellen skulle no få 32" topp modell til samme pris.

 

Han forventet at trailerlasset med TV'er kom på lageret på fredag så da ville alle nettbutikkene få mail om dette. Etter dette så vil me som kunder få beskjed om opplegget.

 

Han sa at oppbygningen av tv'et var det samme som testvinneren, men hadde fleire koblinger og avtagbar høgtalere.

 

Han meinte det vart eit godt kjøp

 

Så får me sjå. Det hadde vore greitt om det var nokon som hadde prøvd skjermen og testet den opp mot testvinneren.

 

Den nye skjermen heiter

 

http://www.tatung.no/produktanalog/produktv32mcgi.html

 

Meir veit ikkje eg! Håper at det er nokon som tester den før eg seier ja til TV'en.

 

Det som PSDATA kommer med er ein vits. Dei burde kanskje kommet med Hyundai 32" testvinneren i stedet viss kunden skal bli fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...