Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Enkleste løsning på sånt er rett og slett å kjøpe en skjøteledning som har en bryter på seg, da kan man enkelt kutte strømmen helt på skjøteledning og dermed på TV'en også. (Og alt annet man har koblet opp på den).

 

Samtidig håper jeg noen av dere Tatung eiere kan svare meg på dette spm:

Har spurte om det tidligere i tråden, men ingen svarte :(

 

Hvordan er Tatung'en på BEVEGELSER? Etterslep, sport osv....

Som selger innenfor dette segmentet ser jeg at de billigste skjermene er elendige på etterslep. Men alle skryter jo så fælt av Tatungen, er den no tess på behandlig av bevegelser?

 

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkleste løsning på sånt er rett og slett å kjøpe en skjøteledning som har en bryter på seg, da kan man enkelt kutte strømmen helt på skjøteledning og dermed på TV'en også. (Og alt annet man har koblet opp på den).

 

Samtidig håper jeg noen av dere Tatung eiere kan svare meg på dette spm:

Har spurte om det tidligere i tråden, men ingen svarte  :(

 

Hvordan er Tatung'en på BEVEGELSER? Etterslep, sport osv....

Som selger innenfor dette segmentet ser jeg at de billigste skjermene er elendige på etterslep. Men alle skryter jo så fælt av Tatungen, er den no tess på behandlig av bevegelser?

 

På forhånd, takk for svar :)

9342566[/snapback]

 

det er svart på dette også tidligere i tråden, og folk skriver det er fint.

jeg synes det helt fint, merker ingenting, men så er ikke jeg så kresen heller (kanskje).. det eneste er jo analoge signaler som kan ha litt forstyrrelser spesielt om man sitter nærme tv'n, selv sitter jeg 2 meter unna og merker ikke noe til etterslep om du har av støyreduksjon (evt lav). om du setter på høy støyreduksjon merker du godt etterslep på de fleste programmer.

Lenke til kommentar

Jess! Jeg får TV, DVD-spiller og høyttalere levert på døra imorgen! Bare synd at jeg bestilte antennekabel og HDMI-kabel fra en annen butikk som sannsynligvis ikke får levert før neste uke...

 

HDMI-kabler er forresten sinnsvakt dyrt. En enmeters kabel til 129 kr hos Clas Ohlson mot 599 kr alle andre steder. Må da fungere tilfredsstillende med en som ikke koster skjorta.

Lenke til kommentar

For dem som ikke orker å vente på 32-tommern kan kanskje 37-tommern på helgetilbud hos Netshop være aktuellt?

 

Den er på lager, og de selger den for 5995 kroner idag, lørdag og søndag:

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47692

 

 

Edit:

 

Vurderer sterkt å selge min Tatung 32" for å oppgradere til 37" nå.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Ok. Da får jeg vente på denne TVen da... Irriterer meg grenseløst at den ble satt til status "Utsolgt" når jeg hadde bestilt den :(

 

Får håpe han får den inn på mandag, så jeg kanskje kan få den på onsdag ;)

 

EDIT: Grunnen til at jeg lurte på om 37" var like bra er at den er satt til rett under 6000 på NetShop som tilbud! Men om den er dårligere enn 32", og tusen kr dyrere, så er det vel best å vente!

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Vet ikke hva disse betyr:
Tilkoblinger

 

    * Kompositt inn

    * Kompositt ut

    * S-video-inn

    * HDMI

    * Digital Audio ut

    * Annet: VGA

 

Er noe av det PC tilgang?? x]

9352403[/snapback]

 

HDMI, VGA og S-Video kan brukes som PC tilgang. HDMI fører både lyd og bilde, i motsetning til VGA og S-Video som bare fører lyd ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke hva disse betyr:
Tilkoblinger

 

    * Kompositt inn

    * Kompositt ut

    * S-video-inn

    * HDMI

    * Digital Audio ut

    * Annet: VGA

 

Er noe av det PC tilgang?? x]

9352403[/snapback]

 

HDMI, VGA og S-Video kan brukes som PC tilgang. HDMI fører både lyd og bilde, i motsetning til VGA og S-Video som bare fører lyd

9352430[/snapback]

Bilde ;)

Og til deg som spør: VGA er den vanligste måten å koble til PC-skjermer på.

Lenke til kommentar
VGA har jeg hørt snakk om sånn blå sak sant?? men S-video og HDMI, er ukente tilkoblinger for meg og med lyd er jo litt artig

9352602[/snapback]

 

Sorry, G2Petter, mente såklart bilde ;)

 

Sånn som jeg har forstått det så er HDMI det nyeste og beste som er. Det fører som sagt lyd og bilde, og fører bedre kvalitet på bildet (om du har HDMI utgang på PCen), de som har HDMI er vel også HD-Ready, så det blir vel litt bedre bildekvalitet om du har kabel, satelitt eller benytter deg av bakkenettet!

 

EDIT: Mange VGA kontakter som er blå, ja ;)

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...