Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Ja, du vil få 1:1 mapping over DVI/HDMI og også over VGA, men DVI/HDMI blir endel skarpere. Enesten fordelen med skarpere er hvis du skal bruke TV'en mye til windows. Om du bare skal se bilder, spille, se dvd osv er VGA mer enn bra nok.

 

Jeg har tidligere brukt DVI/HDMI, men bruker nå VGA pga gidder ikke kjøpe lenger kabel etter flytting av PC'en. Til mitt bruk som er DVD-iso'er og TV-serier fra PC'en ser jeg ikke forskjell på DVI/HDMI og VGA.

9371629[/snapback]

Takk for svar. :) Får se hva det blir til.

 

 

V32MCGI så jo riktig så lekker ut da, designet altså. Ha er forskjellen? Ser at det er litt bedre tilkoblingsmuligheter. :hmm: Lurer på om jeg kanskje skal vente på denne i stedet. :hmm:

 

Edit: Jeg har også sett 37" opp mot 32" på datakjeden, og jeg synes 32" var mye bedre hvertfall.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Dette beklager vi sterkt, men V32 MCHK er oversolgt med flere tusen enheter

i hele Norden..Det betyr at det er solg flere enn det vi kan levere.  Men nå

er du en av de første som får vite at vi vil levere (også YBS) storebror til

V32MCHK modellen V32MCGI til alle som venter på V32MCHK og da til samme

pris. Det er et kjempekjøp!

 

les mer om v32MCGI på: www.tatung.no

 

Igjen beklager!

 

------------------

 

Denne mailen fekk eg i dag. Korleis er denne tv-en, trur dykk? Er vel få som har nokre erfaringar med den. 37" har jo ikkje fått noko særleg god kritikk, men kan me samanlikne den nye med den?

 

Har vorte litt av eit sirkus dette her.

9371668[/snapback]

 

Hvem fikk du den mailen hos? Jeg antar det var en nettbutikk, men hvilken?

Lenke til kommentar
Hei

Dette beklager vi sterkt, men V32 MCHK er oversolgt med flere tusen enheter

i hele Norden..Det betyr at det er solg flere enn det vi kan levere.  Men nå

er du en av de første som får vite at vi vil levere (også YBS) storebror til

V32MCHK modellen V32MCGI til alle som venter på V32MCHK og da til samme

pris. Det er et kjempekjøp!

 

les mer om v32MCGI på: www.tatung.no

 

Igjen beklager!

 

------------------

 

Denne mailen fekk eg i dag. Korleis er denne tv-en, trur dykk? Er vel få som har nokre erfaringar med den. 37" har jo ikkje fått noko særleg god kritikk, men kan me samanlikne den nye med den?

 

Har vorte litt av eit sirkus dette her.

9371668[/snapback]

 

Hvem fikk du den mailen hos? Jeg antar det var en nettbutikk, men hvilken?

9373824[/snapback]

 

 

Orsak igjen for dårleg informasjon. Dette kom direkte frå Tatung Norge (eller Nordic..). Så ikkje ein nettbutikk, nei.

 

Eg lurte berre på kva som gjorde at det var så vanskeleg å få leveransar gjennom til forhandlarane (jaudå, ganske opplagt), og kvifor det var endå vanskelegare å få ein sånn halvvegs nøyaktig dato.

Lenke til kommentar
det var vel en god nyhet for noen det? har venta på 32" i  over 2 måneder nå (ville ha den fra stretto).

Så hvis jeg bestiller en tatung 32" om en uke, så får jeg en bedre moedell med DVI inngang i tillegg?

9374966[/snapback]

 

 

Slik eg har forstått det så får nok du òg tilbod om det same. Det skulle gjelda for alle butikkar.

 

Men om den er betre er vel vanskeleg å seia? Litt ekstra tilkoplingsmoglegheiter er vel ikkje synonymt med betre. Er vel få, om nokon, som har erfaring med denne tv-en. Og då vert iallfall eg skeptisk til å hive meg på tilbodet.

 

Ventar på ny tilbakemelding frå Tatung, så får me sjå kva dei seier vidare. For øvrig så syns eg dei er veldig flinke på servicen når dei kjem opp med eit slikt tilbod. Det er berre tv-en eg er skeptisk til.

Lenke til kommentar
37" fekk god kritikk hos pcworld då :S

http://www.idg.no/pcworld/article35013.ece

9375448[/snapback]

 

 

For det første vil jeg takke for din interesse for Tatung.

Til orientering benytter 32MCGI samme panel (Tatung produsert) og firmeware

som MCHK. Altså samme gode kvalitet.

 

Årsaken til at vi tidligere ikke har solgt MCGI i 32" er rett og slett

prisen. For dyr i forhold til MCHK.

 

Men p.g.a situasjonen med levering har både Tatung sentralt og Nordic

besluttet å subsidiere MCGI. Det er viktig for oss å få 1000 glade kunder i

stedet for 1000 sinte kunder. Tapet ved subsidiering mener vi er gode

investerte markedspenger.

 

MCHK vil ikke leveres mer. Ny direkte erstattningsmodell kommer begynnelsen

av Oktober og heter V32MCAK.

 

------------------------------------

 

Dette svaret fekk eg nettopp. Så fyrst no kjem det fram at MCHK ikkje kjem til å verta levert lenger. Det er for dårleg. Trass alt den tv-en me har bestilt.

 

Men viser det seg at tv-ane er like gode, så har eg ingen problem med godta tilbodet. Han seier jo at det er det same panelet og firmware som på MCHK. Er det ingen andre ting som spelar inn på kvaliteten? Her vil eg gjerne ha litt tilbakemelding frå dykk som er tv-kyndige. Det er så absolutt ikkje eg :)

 

Faen, så skeptisk!

Lenke til kommentar
Flott at de subsidierer. Håper på at de kan levere denne TV'en raskt.

9375535[/snapback]

 

 

Flott sånn heilt utan vidare? Er du ikkje det minste skeptisk til ein TV du aldri har høyrt noko som helst om?

 

Eg likar optimisme altså, men her klarar eg ikkje å oppretthalde den same entusiasmen :)

Lenke til kommentar
Hvis de bruker samme panelet, så er det flott sånn helt uten videre, siden den TV'en som blir subsidiert er den TV'en denne tråden handler om. Så samme panel skal i teorien gi samme bilde? Er i alle fall positiv, siden etter å ha lest denne tråden om MCHK.

9375598[/snapback]

 

 

Heilt einig, viss det stemmer at same panel gjer akkurat same kvalitet. Og det er ingen andre ting som spelar inn på biletkvaliteten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...