Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Og DER var Prison Break tilsynelatende tilbake på sporet. De tre første episodene har vært helt greie, men ikke noe mer, men med denne episoden har jeg fått følelsen av at det blir vanskelig å vente på fortsettelsen. Og sånn skal det være. Herlig. :)

 

Det begynte med Saras hode i en boks, hadde egentlig forventet det allerede fra slutten av forrige episode, men hadde likevel ikke trodd at de egentlig kom til å tørre å gjøre det i en serie som Prison Break. Nesten så jeg syns det ble for drøyt, menmen. Litt teit måte for Sara å forlate serien på, og tanken om en lykkelig slutt med henne og Michael er nå utelukket. Og på en måte føles det bra. Det at de drepte Sara viser ikke bare hvor farlige disse folkene som har LJ er, men det viser også oss seere nok en gang at i Prison Break vet vi faktisk aldri hvem som faller neste gang. Akkurat som de beviste i forrige sesong når flere sentrale roller døde som fluer.

Var en enorm glede jeg følte når Sucre kom inn og ble en del av planen på slutten av episoden. Det åpner for masse nye og spennende situasjoner.

Håper bare de fortsetter på dette gode sporet her nå. Er lettet over at PB nok en gang innfrir. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har jo ikke sett henne i live i sesong 2, bortsett fra da Michael snakker i telefonen med Sarha men vi så ikke ansiktet hennes så tviler sterkt på at det var hun som opprinelig spilte Sarah.

 

Antar du mener sesong 3 her. Ettersom hun var en stor del av Sesong 2.

 

 

Mine meninger om Episode 4; veldig bra! Får virkelig feelingen og sitter her og vurderer mulighetene til Michael, hva som kan skje videere osv. Akuratt som de 2 forje sesongene.

 

Tror dog at de faktisk kommer seg ut av Sona ganske kjapt, og da vil Michael finne ut dette med Sara. Så vil de begynne en jakt på de som drepte henne. Så Blir nok Wisler osv viktige fremover.

Lenke til kommentar

Det er sånn det er i filmverdenen. En uskreven regel: Er ikke personen med i bildet, kan h*n ikke høre det. ;) Og hvis vi ser litt realistisk på det: Du og jeg graver i en grop sammen med 4-5 andre. Avstanden mellom oss og vaktene er mellom 2 og 3 m. Hvis vi hvisker til hverandre, så er det faktisk små sjanser for at vaktene kan høre det, fordi støyen fra omgivelsene demper volumet vårt. De kan fortsatt høre at vi hvisker, men det som blir sagt for altfor uklart til å forstå noe av det.

 

Så, grunnen for at vaktene tillot det er fordi enten de ikke hørte det eller de ikke brydde seg om litt småprat mellom fangene.

Lenke til kommentar

var fornøyd med 4. episode ja :) ble litt :ohmy: når de knerka han som gravde ned lika. hva skulle michael gjøre nå tenkte jeg , men så etterhvert fatta jeg at de hadde ansatt en som ville hjelpe dem. jeg var så sikker på det var linc jeg :p men ble glad når jeg så det var sucre :) god karakter!

 

blir spennende å se neste episode, tror det vil skje litt av hvert i neste! mye spennende!

her en en trailer til episoden : http://videos.24fans.net/PRISON_BREAK/episode5/

 

kan ikke si annet enn at jeg GLEDER meg :D

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det var dumt at de drepte sara- og attpåtil gjorde de det på en slik måte at det er ingen sjanse overhodet for at hun kan komme tilbake :(

 

Jeg har faktisk en liten teori om at hun kan kommme tilbake: Tenk hvis det hode oppi esken ikke er sara. De har bare tatt en annen sitt hode som ligner, kanskje sminket det litt. Dette har de gjort for å lure link slik at han skal tro at sara er død, og ikk prøve på noe redningsforsøk igjen. :p

 

jeg vet det er helt usansynelig men alt kan skje. Hode oppi esken var jo ganske anderledes enn den levende sara. Det blir ihvertfall veldig trist hvis michael får vite at sara er dø, først når de kommer ut av fengselet. Klikker sikkert fulstendig.

Lenke til kommentar
Til de som ikke skjønte hva Micheal gjorde ute, han fikset det elektriske gjerdet, det ble nevnt ørten ganger. Dette gjorde han slik at Sucre kunne sprute på kjemikaliene, som ruster opp gjerdet - noe som kun skjer når det går strøm gjennom metallet. Gjorde faktisk dette forsøket på naturfaglaben for ca 5 år tilbake, der akselererte vi rustprosessen ved hjelp av strøm.

 

Det kommer egentlig helt ann på hvilket kjemikalie han spruter. Spruter han f.eks saltsyre, så vil det etse i stykker gjerdet, med eller uten strøm!

 

NaCl (Natronlut) vil vel også etse hull i gjerdet uten strøm, vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Det kommer egentlig helt ann på hvilket kjemikalie han spruter. Spruter han f.eks saltsyre, så vil det etse i stykker gjerdet, med eller uten strøm!

 

NaCl (Natronlut) vil vel også etse hull i gjerdet uten strøm, vil jeg tro!

Hele poenget er vel at strømmen akselerer prosessen. Til og med vann vil jo tære på stålet hvis det blir påført i lang nok tid.

Lenke til kommentar
Hele poenget er vel at strømmen akselerer prosessen. Til og med vann vil jo tære på stålet hvis det blir påført i lang nok tid.

 

Jojo, men poenget var at "Sticko" sa at det ville lage hull i gjerdet, kun dersom det var strøm på metallet. Heller man saltsyre på litt stål, tar det vel ikke veldig lang tid før det er igjennom uansett.

Lenke til kommentar
NaCl (Natronlut) vil vel også etse hull i gjerdet uten strøm, vil jeg tro!

 

Beklager for off topic, men NaCl vanlig salt vi bruker i maten. Natronlut (aldri hørt det navnet) er mulighens NaOH.

 

On topic:

Var litt skeptisk til sesong 3, men etter å ha sett siste episode har jeg den gode PB følelsen igjen, bare håper de får brutt seg ut fra Sona litt kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...