Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å ligne noe her. Fantastisk episode altså. Endelig har Michael begynt å iverksette planen sin. Fy fanen så glad jeg ble når jeg så sucre som den nye grav graveren. var redd for at hele planen skulle gå i dass når hun susan skjøt han fyren. liker den nye karakteren til T-bag. Han er sleip som en ål.

Endret av brann123
Lenke til kommentar

Bra episode

 

1. Sarah var død ja. Var vel ventet pga alle ryktene som har gått rundt.

2. Lincoln skal utnytte broren sin ja. Synes det blir lame egentlig. Micheal jobber rævva av seg, og når han kommer ut er det han jobba for dødt for lenge siden...

3. Susan er virkelig den jeg liker best av de nye karakterne. Hu er veldig rolig, smart osv. Attpå til er ho jo hot :p Må si jeg ble overrasket da hu blåste øret av han graveren.

4. Mahone er det verste nervevraket jeg har sett. Men han fikk jo taki dop til slutt da, heldigvis.

5. Hvorfor ga Teodoro dopet til Mahone? :) Jeg tror T-Bag er klar over rømmingsforsøket, hvertfall har en mistanke, og vil finne det ut via Mahone.

6. Bellick blir med. Garantert.

7. Luchero er en kjedelig delux.

8. Begynte å hoppe rundt i stolen av glede da jeg så Sucre der. Genialt.

9. Hvordan skal de rømme? Det er vel det store spørsmålet, men det er 100% umulig å svare på nå.

10. Disse tror jeg blir med å rømme: Micheal, James, Luchero, Mahone, Teodoro, Bellick, McGrady.

 

Kommentarer? :D

Endret av Noreng
Lenke til kommentar
Tror T-Bag blir igjen i Sona. Kal meg dum, men hvem er Luchero og McGrady? Er dårlig å huske navn...

McGrady er han basketfyren som Scofield lånte korset av hvertfall. Luchero, er ikke det sjefen sjøl da? :hmm:

 

Edit: Mahone gjorde jo det han gjorde fordi han skjønte at Scofield hadde lurt ham. Hadde han ikke tatt dopet kunne det jo være han hadde drept Scofield siden han blei "påvirket" av Haywire..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...