Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke de fortalte hva han egentlig la der, når Luchero(han sjefen) konfronterte Michael om det fordi Bellick hadde gått og sladret, viste Michael at han bare hadde bundet gaffateip rundt ledningene for å isolere eller noe slikt.

Regner med det var en måte å bli kvitt Bellick på. Siden Michael er såpass smart skjønte han vel at Bellick ville sladre. Og siden Bellick nok en gang kom med feil informasjon har han mistet all troverdighet, dermed gjør det ingenting at han vet om rømningsforsøket ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet. Men folk ovenfor her påstår at han fikset gjerdet sånn at de kan frese hull på det.

 

Ny episode i morgen :D

 

Det var nøyaktig det de gjorde. Gjerdet hadde ikke strøm i seg før han fiksa det, men når han gjorde det så kunne Sucre sprøyte på gjerdet med sprøytemiddelet han brukte på liket, slik at det reagerer med strømmen og etser gjennom gjerdet.

Lenke til kommentar

Har aldri skuffet meg iallfall. Er man i tvil, er det bare å klikke på kanalen ved siden av og sjekket programmet deres. (Altså gå til IMDB og frinn fram episoden. Dato, tid og kanal står oppgitt. Bare klikk på kanalnavnet og sjekk programmet deres)

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Season 3

 

45. 3- 1 3AKJ01 17 Sep 07 Orientación

46. 3- 2 3AKJ02 24 Sep 07 Fire/Water

47. 3- 3 3AKJ03 1 Oct 07 Call Waiting

48. 3- 4 3AKJ04 8 Oct 07 Good Fences

49. 3- 5 3AKJ05 22 Oct 07 Interference

50. 3- 6 3AKJ06 5 Nov 07 Photo Finish

51. 3- 7 3AKJ07 12 Nov 07 Vamonos

52. 3- 8 3AKJ08 19 Nov 07 Bang and Burn

53. 3- 9 3AKJ09 26 Nov 07 Boxed In

54. 3-10 3AKJ10 3 Dec 07 Dirt Nap

 

Kilde: http://epguides.com/PrisonBreak/

Lenke til kommentar
Synd at fengselsfulgen Scofield sin drivkraft er borte, nå som Sarah sitt hode ligger i en skitten pappeske. Lurer på hvordan dette vil påvirke serien fremover.
tenkte lenge at det var et grise hode eller noe i den eska.. må si at jeg vart utrolig skuffa når jeg så at det var hennes hode som var der:(
Han vet jo ikke om det da, Linc fortalte det ikke til Scofield fordi det ville ødelegge alt sammen. Jeg tenker mest på hva som vil skje ETTER at de rømmer og han får vite det. Den mafiadama, Susan eller Sophia eller hva hun nå heter, irriterer meg skikkelig. Hadde forestilt meg at Linc skulle ta et skikkelig kvelertak på deres neste møte, men den gang ei. Lurer på hva Scofield vil gjøre med den dama når han finner det ut, tror ikke hun vil leve særlig lenge.Hva hadde dere gjort med dama hvis dere var Linc? Jeg hadde antakeligvis brekt nakken på henne ved første sjanse.
hadde sikkert gjordt det selv.. men linc tenkte på sønnen.. vist han hadde knekt nakken på ho, ville han ALDRI sett sønnen igjen:/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...