Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
unnskyld meg, skjønner ikke hvorfor folk klager, Prison Break er en utrolig bra serie. Hvorfor dette ønsket om at de skal slutte å lage serien? Til nå har jeg ikke sett en eneste dårlig episode i denne serien.

Vel, vi ser jo allerede nå at plotet begynner og gå igjen da. Kan fort bli veldig dårlig om man bare maler på med 20 sesonger og hele pakka. Best og gi seg mens leken er god.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken, selv syntes jeg PB har tapt seg, og episode 1~3 av sesong 3 var etter min mening ikke i nærheten av hva sesong 1 var. Grunnen til at folk klager og vil de skal slutte er at ingen har lyst til at prison break skal gå fra å være den geniale serien den så langt har hvert til å bli den søppla slike serier ofte ender opp som etter at produsentene draaaar og draaar ut hele greiene til alt er et rot og bare møl.

 

og trust me, det vil alltid være noen som klager, og slik vil det være så lenge vi har fri vilje og forskjellig smak ;)

Lenke til kommentar

Sesong 1 var veldig bra. Sesong 2 var helt grei. Sesong 3 har ikke vært all verden synes jeg. Tar det seg ikke opp, kommer ikke jeg til å følge med lengre. Er MANGE andre serier som har gått forbi denne nå synes jeg. Burde bare hatt en sesong, så hadde helhetsinntrykket forblitt bra istedet for at det faller mer å mer for hver episode jeg ser nå. Men er da lov å håpe at den tar seg opp igjen etterhvert, selv om jeg har min tvil.

Lenke til kommentar
Forrig episoden var jo knallbra, og den har ikke tapt seg syns jeg. Så kan du gi noen eks på det du syns har blitt dårligere?

 

Vell. Forige episode var jo sykt bra.

 

Men synes at etter de 5 første episodene (i s2)har det går (veldig) sakte men sikkert ned. Når det er sakt må jeg også si at jeg tror det vil bli bedre igjen.

 

Men alt dette er jo min mening :tease:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...