Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Iallfall på det bildet med avisen, burde de kunne klare å manipulere inn hennes hode.

 

Ellers er det tragisk om Sarah blir skrevet ut av serien ved at hodet hennes ligger i eksen i hotellets garasje. Det blir for dårlig, men om Sarah ikke kommer tilbake selv etter graviditeten (noe hun vel ikke har tenkt til), så blir det jo ikke så lett.

 

Syns dette var en veldig bra episode :)

 

ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ.

9624152[/snapback]

Ja, jeg tror Saras hode i en boks hadde vært hakket for drøyt for Prison Break. Det er jo tross alt en prime time-serie. Jeg tror forøvrig at Sara kommer tilbake etterhvert. Selv om jeg ikke håper det. Misliker karakteren hennes. Eller kanskje bare skuespilleren.

 

Whatev.

Lenke til kommentar
ENDRET: Jeg tror innholdet i esken er en kroppsdel eller noe slikt, men som ikke nødvendigvis tilhører Sarah eller LJ.

9624152[/snapback]

Ja, jeg tror Saras hode i en boks hadde vært hakket for drøyt for Prison Break. Det er jo tross alt en prime time-serie. Jeg tror forøvrig at Sara kommer tilbake etterhvert. Selv om jeg ikke håper det. Misliker karakteren hennes. Eller kanskje bare skuespilleren.

 

Whatev.

9624994[/snapback]

 

Hva feiler det deg? Prison Break trenger en så pen skuespiller

Lenke til kommentar

Begynt å se på sesong 1 igjen i senga før jeg sovner om kvelden jeg nå. Greit å ha noe å gjøre mens man venter på neste episode i sesong 3. Merker jo allerede nå etter å ha sett ferdig 4-5 episoder av sesong 1 var virkelig av et helt annet kaliber.

 

Nei, med fare for å gjenta meg selv; de skulle avsluttet serien i sesong 2.

Lenke til kommentar

Esken-i-garasjen-proplematikken diskuteres på høyt nivå allerede ja :p Nettopp ferdig med ep 3 og gud så irriterende avslutning! Vi så helt klart at det var et hode, og mest sannsynlig er det Sara sitt siden hun har forlatt serien. Nå får ikke vi bekreftet det før neste uke, men hvis det er tilfellet, har de gjort en stor tabbe. Å kutte ut Sara blir som å kutte ut Mahone i mine øyne.

Lenke til kommentar

I følge det intervjuet som ble linket til, hvor hun selv sa hun hadde fått sparken...Nevnte hun jo at hun ville sagt ja om hun ble spurt til å bli med igjen da :)

 

Men hun visste jo ikke hvordan hun skulle bli "skviset" ut av serien..så det er jo fullt mulig at det er hennes hodet, og at hun ALDIRG kommer tilbake.

 

Personlig synes jeg det er veldig dumt og trist men.....Skulle gjerne hatt hun med videre jeg

Lenke til kommentar

Bare jeg som synst at Sara er veldig STOR når han sitter på stolen og snakker? Komt langt i graviditeten? Fikk heller ikke noe spesielt øye på henne da de skubbet henne inni bilen. Så skal ikke se bort fra at det er Sara's hode i esken, og at Michael klikker og skal ut får å ta de folkene.

 

 

Menmen. Time will show. Håper det ikke da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...