Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var en ting som irriterte meg litt med det bildet av sarah, er det bare meg, eller var det egentlig 2 bilder?

 

Bilde 1: Sarah hadde halve fjeset dekket av håret, du får heller aldri se dette bildet helt tydelig (kanskje fordi det egentlig ikke er henne bildet er av??)

 

Bilde 2: Her ser du hele fjeset hennes og bildet blir vist skarpt, her er det den virkelige sarah

Lenke til kommentar
Esken-i-garasjen-proplematikken diskuteres på høyt nivå allerede ja :p Nettopp ferdig med ep 3 og gud så irriterende avslutning! Vi så helt klart at det var et hode, og mest sannsynlig er det Sara sitt siden hun har forlatt serien. Nå får ikke vi bekreftet det før neste uke, men hvis det er tilfellet, har de gjort en stor tabbe. Å kutte ut Sara blir som å kutte ut Mahone i mine øyne.

9636272[/snapback]

 

Hvis du ser episoden på en tv, stopper akkurat når Linc åpner esken og zoomer inn, ser at du ikke er et hode. Isåfall er det et veldig deformert hode. Veldig vanskelig å forklare hva det ser ut som, så jeg tok et bilde jeg. :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-17450-1191678938_thumb.jpg

 

post-17450-1191678980_thumb.jpg

 

 

Hva tror folk det er etter å ha sett bildene? Neste episode blir bra. Spør du meg er det relativt høy standard på Prison Break fortsatt. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Jeg kan love dere at det ikke er et hode, det blir alt for drøyt for prison break...

9654470[/snapback]

 

Alt for drøyt?

Så å hugge handa av T-Bag var ikke drøyt? :hmm:

 

Jaja. Er nok drøyere med et hode enn en hand. Men jeg tror at siden de gjorde dette men handa til T-Bag, så er det ikke umulig at de finner på å legge et hode i ei eske...

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at Sara forsvinner fra serien- og om hun gjør det, tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje ved at det siste de viser oss er et avkappet hode. Tror blodet og det som er i esken stammer fra et dyr.

9655890[/snapback]

 

Har vi ikke oppklart at Sarah alt har forsvunnet fra serien?

9658768[/snapback]

 

Sorry, trodde det bare var rykter, my mistake, i så fall er det jo trist :( lurer virkelig på hvordan serien utvikler seg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...