Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142
Nei, etter.

 

Etter at han fikk tak i dopet skjedde jo den scenen med Michael, der han setter kniven rett i veggen ved siden av hodet hans.

Joa, har sett episoden.

Men før han fikk dopet var han i mine øyne mer ustabil, da han fikk disse hallusinasjonene hele tiden som ba ham om å drepe Michael Scofield :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@JFM: For å få tak i cellen med vindu mot der de skal rømme.

Så det var ikke andre grunner også?

 

Hvorfor trengte han den cella? For å studere hvordan de behandler lik som kommer ut av Sona?

Alså er det sikkert at de skal rømme ut dær? Hvor kommer graverne (som nå er Sucre) inn i bildet?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Så det var ikke andre grunner også?

 

Hvorfor trengte han den cella? For å studere hvordan de behandler lik som kommer ut av Sona?

Alså er det sikkert at de skal rømme ut dær? Hvor kommer graverne (som nå er Sucre) inn i bildet?

Om de skal rømme akkurat der er vel umulig å vite allerede nå. Jeg vil tro at det delvis er for å kunne følge bedre med på rutinene rundt "begravelsene", ja. Men graverne fikk vi i alle fall delvis svar på i dag - middelet de sprayer likene med etser opp gjerdet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Jepp, det gjorde han. Men det å løpe bare bort til det gjerdet er jo selvmord, så det er sikkert noe avansert plan... :p

Kanskje en avledningsmanøver, kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Til de som ikke skjønte hva Micheal gjorde ute, han fikset det elektriske gjerdet, det ble nevnt ørten ganger. Dette gjorde han slik at Sucre kunne sprute på kjemikaliene, som ruster opp gjerdet - noe som kun skjer når det går strøm gjennom metallet. Gjorde faktisk dette forsøket på naturfaglaben for ca 5 år tilbake, der akselererte vi rustprosessen ved hjelp av strøm.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det var dumt at de drepte sara- og attpåtil gjorde de det på en slik måte at det er ingen sjanse overhodet for at hun kan komme tilbake :(

 

De gjorde sikkert dette fordi jeg tror Sarha ville forlate serien etter sesong 2. Vi har jo ikke sett henne i live i sesong 3, bortsett fra da Michael snakker i telefonen med Sarha men vi så ikke ansiktet hennes så tviler sterkt på at det var hun som opprinelig spilte Sarah.

 

edit: skrev feil sesong.

Endret av alec1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...