Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok ikke utviklerne har vært flinke nok til å teste spillet på mange forskjelliger PC-builds. Jeg kjører med et Geforce 6800 Go og 2GB minne.. og spillet flyter glatt som en barnerumpe på medium grafikkinnstillinger. Og så langt etter 4 timers spilling ingen bugs.

 

Får håpe de kjører ut patcher veldig fort.

 

For øvrig er spillet til tider litt vanskelig. Det liker jeg.  :)

8235927[/snapback]

Hvilken prossessor har du, blei litt fristet av dette spillet men tror jeg har litt for puslete maskin.

(maskinvare står i profilen)

Lenke til kommentar

Sitter litt fast i den delen hvor man skal ødelegge noen antenner:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har kommet inn til basen og funnet antennene men det nevnes at det skal være en kotroll-bunker under antennene? Et stykke før jeg kom til antenne-stedet var det en inngang ved et "sumpområde" som krevde en kode for å komme inn. Er dette inngangen? Har ikke funnet snurten av koden dog?
Lenke til kommentar

 

Heisann.

 

Stalker har skikkelig trøbbel med Vista. Ifølge Gamespy så støtter ikke spiller Vista en gang. Er kjedelig men sånn er det nå.

 

http://pc.gamespy.com/pc/stalker-shadow-of...l/774087p1.html

8219889[/snapback]

 

Hos meg gikk det greit med vista, men Fikk så dårlig ytelse i forhold til XP. I vista spilte jeg mens jeg hadde ALT på minimum, da gikk det greit gjennomsnitlig 75-80 FPS, Men i XP går det Low-medium med ca 80-85 FPS... Hvertfall det ble penere og like god Flyt i XP. SÅ jeg formaterete Hele PC, og tilbake til XP.

Lenke til kommentar
Hva synes de av dere med russiskkunnskaper om språkbruken i Stalker? Overhørt noen interessante meldinger, etc. ?

 

 

Btw, har hørt at det er en del bugs mht gameplay. Hva er deres inntrykk så  langt?

8221495[/snapback]

 

jeg kan russisk, Jeg syns det var morsomt å høre på folka, de sitter rundt et bål, forteller vitser til hverandre(ikke alle er morsomme), spiller gitar.. Bra utført syns jeg :)

Lenke til kommentar
Mulig litt kvassere prosessor en jeg har men tror jeg skal gi spillet et forsøk :dribble:

8237190[/snapback]

 

Tror det skal gå greit å spille det med den PCen din, på rundt medium innstillinger, eller deromkring. :) Spillet anbefales virkelig.

 

Grafikken er som sagt veldig flott. Det er alltids en og annen detalj som ikke er helt kvass, men helhetsinntrykket er fantastisk. Lyseffektene og skyggene er svært gode, og det på bare medium innstillinger. Man føler seg virkelig tilstede i spillet. :)

Endret av Ovatius
Lenke til kommentar
hvordan er grafikken i forhold til andre spill? f.eks HL2

8237184[/snapback]

 

Min mening er at grafikken er veldig bra, totalt sett. Enkelte elementer er mindre bra, som f.eks. ansikter og noen textures her og der. Men helhetsinntrykket er formidabelt, spesielt pga. bruk av lys og skygger. Væreffektene er også veldig bra. Når det er natt, så er det natt. Og det er veldig tilfredsstillende og stemningsskapende å se lynet som flerrer opp himmelen og nattemørket.

 

Grafikken (eller den visuelle presentasjonen) er bedre enn både HL2 og FEAR spør du meg.

Lenke til kommentar
Har kommet til "Chernobyl NPP" men dæven, det er vanskelig! Har bare en sniper og pistol. Ikke medkits eller bandages... Kan tenke dere selv! Tanks og hellikoptre etter meg.. uff og uff

 

 

Edit: Noen som har kommet hit før meg?

8234506[/snapback]

 

 

Var i samme situasjon, virka håpløst en stund :)

8234718[/snapback]

 

Hvordan ødelegger jeg helikoptret og tanksen?

8235207[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tror ikke du kan ødlegge dem, men en av dem tanksene sprengte seg selv i luften, vet ikke helt hvordan det skjedde. Fant raskt ut at jeg ikke ville komme veldig langt siden jeg hadde brukt opp alt av medkits og ammunisjon, så bestemte meg for å springe tilbake når helikopterne kom. Da kom det 7-8 elitesoldater mot meg over brua, hadde heldigvis 10 sniperskudd + 8 granater igjen slik at jeg fikk tatt dem ut. De hadde 2 medkits og en haug med utstyr, helikopterne var borte også så alt ble mye lettere. Måtte likevel springe hele veien til neste sone, går greit visst du har 2-3 slike endurance artifacts.
Lenke til kommentar
Tror jeg spurte før i tråden, men spør igjen.

 

Tar screenshots med f12, den er grei, men hvor lagrer de seg?

 

Kjipt hvis alle de bildene jeg har tatt er borte. Får bruke fraps fra nå av.

8237383[/snapback]

 

 

Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\screenshots

Lenke til kommentar
Tror jeg spurte før i tråden, men spør igjen.

 

Tar screenshots med f12, den er grei, men hvor lagrer de seg?

 

Kjipt hvis alle de bildene jeg har tatt er borte. Får bruke fraps fra nå av.

8237383[/snapback]

 

 

Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\screenshots

8237403[/snapback]

 

Takker så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...