Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet til "Chernobyl NPP" men dæven, det er vanskelig! Har bare en sniper og pistol. Ikke medkits eller bandages... Kan tenke dere selv! Tanks og hellikoptre etter meg.. uff og uff

 

 

Edit: Noen som har kommet hit før meg?

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Sånn her setter man på Scope's til gunnere osv.

 

Bilde 1 dra scope over til VåpenSlot der du har Gunnern din.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1174839017_thumb.jpg

 

 

Bilde 2 Og poff der satt den på. visst ikke dette funker så passer ikke scope på det våpnet du har.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1174839052_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Har kommet til "Chernobyl NPP" men dæven, det er vanskelig! Har bare en sniper og pistol. Ikke medkits eller bandages... Kan tenke dere selv! Tanks og hellikoptre etter meg.. uff og uff

 

 

Edit: Noen som har kommet hit før meg?

8234506[/snapback]

 

 

Var i samme situasjon, virka håpløst en stund :)

Lenke til kommentar

Runna akuratt spillet og jeg må si selv om jeg ikke liker å si det at siste delen av spillet er helt ubrukelig. De fem første zonene i spillet er fritt og man kunne surre rundt som man ville og kose seg, mens resten av zonene er linære som faen. Dette er dumt as, selv om jeg storkoste meg med begynnelsen av spillet og det er et problem at man finner så få nye våpen før mot slutten og da får man ikke bruk for de.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Står litt fast i første lab-en.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Har nettopp plukket opp dokumentene som ligger i etasjen over. Det gikk jo greit, men så kommer jeg ned og ser at døren faktisk har tatt fyr og noen eller noe står og stenger den. Har gått opp den lille bakken til rommet med alle skapene og de generatordingsebomsene, finner litt medkits og armor-piercing ammo, men ikke noe vei ut. Prøver å skyte på døren med ammoen som jeg plukket opp, uten at det hjelper. Noen som kan si meg hvordan jeg kommer meg ut av dette stedet?

 

post-38025-1174842572_thumb.jpg

post-38025-1174842780_thumb.jpg

post-38025-1174842814_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har kommet til "Chernobyl NPP" men dæven, det er vanskelig! Har bare en sniper og pistol. Ikke medkits eller bandages... Kan tenke dere selv! Tanks og hellikoptre etter meg.. uff og uff

 

 

Edit: Noen som har kommet hit før meg?

8234506[/snapback]

 

 

Var i samme situasjon, virka håpløst en stund :)

8234718[/snapback]

 

Hvordan ødelegger jeg helikoptret og tanksen?

Lenke til kommentar
Er det mulig å bytte mellom hovedoppdraget og småoppdragene med pda'en, slik at jeg får koordinatene til småoppdragene på minimapen?

8227781[/snapback]

Ingen som kan svare meg på det her?

8233904[/snapback]

Jeg vil bare si at det er mulig å følge oppdragene ved å klikke på det oppdraget man vil følge på PDAen. Da kommer det som regel opp et tegn på kartet som viser hvor man skal gå.

Lenke til kommentar
Sånn her setter man på Scope's til gunnere osv.

 

Bilde 1 dra scope over til VåpenSlot der du har Gunnern din.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1174839017_thumb.jpg

 

 

Bilde 2 Og poff der satt den på. visst ikke dette funker så passer ikke scope på det våpnet du har.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1174839052_thumb.jpg

8234564[/snapback]

 

Takker, skal testes!

 

Får ikke sagt det nok, ekstremt bra spill! Beste fps opplevelsen siden Riddick.

 

Sykt creepy, og ikke bare sånn typisk "jeg-har-en-stor-mann-etter-meg"-creepy, men de lager denne stemningen på en original og genial måte.

 

Elsker mystikken i dette spillet.

 

 

Er nettop kommet til LAB X16 (tror jeg det het), masse zombier her hvertfall.

 

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke utviklerne har vært flinke nok til å teste spillet på mange forskjelliger PC-builds. Jeg kjører med et Geforce 6800 Go og 2GB minne.. og spillet flyter glatt som en barnerumpe på medium grafikkinnstillinger. Og så langt etter 4 timers spilling ingen bugs.

 

Får håpe de kjører ut patcher veldig fort.

 

For øvrig er spillet til tider litt vanskelig. Det liker jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...