Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Mitt tips er: Dropp hele oppdraget. Det er bare et mer eller mindre tilfeldig generert oppdrag. Du kommer til å treffe på flere pseudodogs, men oppdraget er tidsbegrenset uansett. Sjansene er store for at du kommer til å bli bedt om å skaffe en slik hale igjen senere i spillet, da kan du evt. gjøre det da, om du føler for det.

 

Om oppdraget ditt feiler, vil det bli erstattet av et annet tilsvarende oppdrag. Selv synes jeg ikke man burde fått pseudo dog-oppdraget så tidlig i spillet, siden krapylene er så sjeldne da. Hale dropper bare fra none av dem, vet ikke hvor tilfeldig det er, men jeg har sett flere eksempler på at alt ikke nullstilles når du reloader et lagret spill, så jeg antar at det er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har kanskje vært en idé.. litt av problemet er at jeg liker å "få med alt" når jeg spiller.. og spesielt irriterende er det nå, når jeg allerede har lagt så mye tid på dette..

 

Jeg fant en pseudodog til, på andre siden av jernbanesporet, på østsiden, men heller ikke den hadde en hale jeg kunne ta..

 

Når du sier at oppdraget er tidsbegrenset, så er det også en ting jeg lurer på; Er det tidsbegrenset fra det tidspunktet du aksepterer oppdraget, eller er det tidsbegrenset i forhold til "world time" !?

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Der er omtalen ute.

 

gunfreak19: Vanskelig å gi noen konkrete tips. Blir det helt krise kan du skru ned vanskelighetsgraden, kan gjøres underveis i spillet. Jeg var borti at den skrudde seg opp til maks (tilsynelatende av seg selv) en gang.

 

Men, det første du må sørge for er at du har nok ammo. Den enkleste måten å være sikker på at du har nok, er å skyte med et våpen som bruker samme kaliber som de fiendene du møter, da har du hele tiden nok å ta av. Hvis du bruker et automatvåpen ville jeg skrudd det over på enkeltskudd [0], og sikte på hodet. Pass på at du sitter på huk. Snik rundt, og plukk ned en og en på så lang avstand som mulig. Jeg tok en del fra motsatt side av toget du ser på bildet ditt, men det er selvsagt ingen fasit. Det gjelder bare å være sikker på at de ikke omringer deg.

Lenke til kommentar
Det har kanskje vært en idé.. litt av problemet er at jeg liker å "få med alt" når jeg spiller.. og spesielt irriterende er det nå, når jeg allerede har lagt så mye tid på dette..

 

Jeg fant en pseudodog til, på andre siden av jernbanesporet, på østsiden, men heller ikke den hadde en hale jeg kunne ta..

 

Når du sier at oppdraget er tidsbegrenset, så er det også en ting jeg lurer på; Er det tidsbegrenset fra det tidspunktet du aksepterer oppdraget, eller er det tidsbegrenset i forhold til "world time" !?

 

Takk, takk! :)

8227251[/snapback]

 

Har funnet ut av det med halen til bikkja. Virker som det er en bug som gjør at halen ikke vises i inventoryet til hunden. Men trykker man på "take all" så får man en hale. Har prøvd det to ganger, og det har funket begge ganger.

Lenke til kommentar

Prøvd det jeg også, mange ganger... Men, fortsatt ingenting..

 

Bortsett fra AKKURAT NÅ, da fikk jeg hale på den pseudodog'n på "andre siden" :)

 

Men, nå har jeg vel starta på nytt for 4. gang, eller noe.. ..lurer på om det har noe med at jeg kjører en hardere vanskelighetsgrad også!? :ermm:

 

Men, takk for svar allikevel! :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk den aldri der..

 

Men, begynner å lure på om dette er noe som bestemmes i det man STARTER spillet.. Altså, ikke loader.. men ved første gangs start!

 

For jeg prøvde dette utallige ganger før, men nå, etter enda en start, så har jeg fått den hver gang jeg har prøvd hos den som er på "andre siden av brua" (jeg loada noen turer for å dobbelt/trippel/+ -sjekke) :)

 

Nå er den i hvert fall i boks!!

Lenke til kommentar

At klokka går noe spesielt fort noen ganger har jeg aldri opplevd (som jeg har tenkt over), men den der sult -saken har jeg ikke helt skjønt meg på enda.. Skulle gjerne ha sett at det var et lite barometer der så man kunne følge med selv.. for, så snart de grønne knivene og gaflene dukker opp, så tar det neimen ikke lang tid før du må dytte innpå ei salamipølse, eller noe.. (ser i hvert fall ut som ei salamipølse!) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...