Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Men hvor man den typen hund man skal ha halen til? Pseudodog het vel beistet. Har knerta noen "vanlige" hunder, men de hadde ikke noen hale å ta.

 

Her er forresten en hund som driver og sleper på en død stalker. Skulle sikkert ha vedkommende inn i hulen under der jeg står..

post-34154-1174696766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på dette!! :dontgetit:

 

Fant to lenker etter google-søk, men de hjalp meg ikke noe særlig;

 

http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...5302&pid=540331

http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...8661&pid=540331

 

hmm..

 

Slik jeg kan se det til nå, så har jeg møtt på 4 (?) forskjellige beist.. kanskje 5..

 

Det 2 slags vanlige hunder som jeg har sett.. den ene "vanlige", men så er det en mer skabbete enn de andre..

 

Så har vi disse muterte villsvin -dyra.. Og blant dem så tror jeg det finnes 1 type som de har laget litt hvitere enn de andre.. Tror! ..mener i hvert fall å huske noe sånt..

 

Så har vi disse gode og feite monstrene som ser ut som om de har blitt slått i tryne med ei steikepanne.. De er jo helt flate..

 

Det er liksom de 5 jeg har kommet over til nå .. Og ingen av dem ser ut til å være "Pseudodog" .. :(

 

 

Et annet lite spørsmål jeg har, er hvordan kommer man seg tilbake fra under "strømtunnelen", uten å tape noe særlig liv... det går jo greit NORDOVER, men ikke tilbake.. hmm...

 

Ikke er jeg tøff nok til å knerte de under brua heller..

 

 

Dette er vel så tidlig i spillet at jeg ikke spoiler noe her, går jeg utifra.. hmm..

 

 

EDIT: De "hundene" gir fra seg sånn "dog tail", og de tjukke pannekakedyra gir fra seg "flesh eye", eller noe..

 

 

 

EDIT2: Her er forresten en link til noen som påstår at de har tweaket spillet litt.. Har ikke prøvd det selv.. http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...7187&pid=540331

 

 

EDIT3: Linken over fungerer faktisk! .. fungerer for meg! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Her fant jeg kanskje noe med angående Pseudodog...

 

http://www.gsc-game.com/main.php?t=communi...ec_id=11&page=1

 

EDIT: Feil link.. :(

 

..og.. tror jeg fant Pseudodog'n . .. men, fant ingen hale på'n!

 

 

EDIT2: Tror Pseudodog'n ser slik ut;

xr3da2007032403504832pi3.th.jpg

 

..og jeg har prøvd å loade flere ganger på et tidligere savegame, for å se om den popper random opp... foreløpig ingenting..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Widescreen? Jeg kjører/kjørte da i 1920x1200 jeg, uten noen "hack" ..

 

 

Fant en link (Spoiler);

http://www.gamespot.com/pages/unions/forum...&union_id=11797

 

Den inneholder en liten av noen (ikke alle, tror jeg) av fiendene du møter.. monster, etc.. samt en liten tekst!

 

Jeg fant den når jeg søkte etter Pseudodog... Så, det stemmer det med bilde jeg la ut over her, samt lokasjonen som ble gitt av Saiko..

 

 

EDIT: Kanskje det er en link over alle, allikevel.. i hvert fall en den vanlige..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Et annet lite spørsmål jeg har, er hvordan kommer man seg tilbake fra under "strømtunnelen", uten å tape noe særlig liv... det går jo greit NORDOVER, men ikke tilbake.. hmm...

 

Ikke er jeg tøff nok til å knerte de under brua heller..

8224766[/snapback]

Gå opp på brua fra østsiden, rundt en jernbanevogn så kan du gå ned fra brua. Er et hull i gjerdet på den østlige enden av brua, på sørsiden.

Lenke til kommentar

ivellios:

 

Takk! Det fungerte jo super! :) ..litt flau at jeg ikke har oppdaget den der enda.. :blush:

 

 

Men, sliter fortsatt med den der Pseudodog -saken..

 

Er det noen som faktisk har fått tak i den?

 

Jeg finner jo tydeligvis EN Pseudodog, såpass vet jeg nå.. Men, er det flere? Jeg har ikke sett noen? Vil den respawne!?

 

Til dere som har fått tak i den; Fikk dere den på første forsøk? :ermm:

Lenke til kommentar

Joda, det er flere pseudodogs rundtom, men er ikke helt sikker på om jeg har truffet noen av dem i første sone. Jeg har ikke gjort oppdraget selv, men det er flere som har klart det. En av dem sa til og med at da han hadde knerta den som lokaliseres på kartet så fikk han halen hver gang han hadde testet.

Lenke til kommentar
Joda, det er flere pseudodogs rundtom, men er ikke helt sikker på om jeg har truffet noen av dem i første sone. Jeg har ikke gjort oppdraget selv, men det er flere som har klart det. En av dem sa til og med at da han hadde knerta den som lokaliseres på kartet så fikk han halen hver gang han hadde testet.

8226761[/snapback]

 

Kjemperart... eller, rart at det ikke fungerer hos meg!

 

Har prøvd så mange forskjellige varianter

 

1) Vente og komme tilbake slik at den skal respawne (Pseudodog'n gjorde aldri det, men alle de andre udyra..)

 

2) Loade X antall ganger for å se om den kom "randomly".

 

3) Begynt på nytt et par turer

 

4) Prøvd og få tak i halen MED og UTEN at selve questen har blitt aktiv..

 

 

Jeg tok noen bilder etter jeg hadde ventet slik at de kunne respawne.. de lå i en del klynger her til slutt, og enda kom det flere etter dette.. men, ingen Pseudodog.. :(

(..første bildet er av en Pseudodog, da.. men, den ble ikke respawnet..)

 

xr3da2007032415114689yc9.th.jpgxr3da2007032414423413cr2.th.jpgxr3da2007032414421524td2.th.jpgxr3da2007032414420905dq8.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...