Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

hitman blood money er ikke krevende i de hele tatt da, vill nå heller si att splinter cell double agent e langt mer krevende enn hitman 4.

 

men ser ut til att x-ray motoren er ganske sterk å ligger ann til bedre grafikk enn de de leverer i stalker. kommer vell noen updates å diverse etterhvert!

 

liker spillet så lengt vertfall :D dumt de har tatt bort muligheten til å kjøre biler å sånt =\ men men digg å herje rundt mer sniper <3

Endret av ^iCe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken vanskelighetsgrad spiller folket med her? Novice hørtes for lett ut så jeg valgte Stalker. Det er faktisk ganske "vanskelig". Fiendene virker svært dyktige til det de gjør( søker dekning, ambusher osv., og opplevde 3 stykker mot meg og de plasserte seg strategisk til for å ta meg av dage). Kanke kjøre løp-og-skyt-villt-rundt-deg taktikk akkurat. AI'en virker for meg ganske solid.

 

En annen ting, som er litt skuffende, er at muligheten for framkostmidler er så fraværende. Verdenen er ganske stor, og det blir for mye løping til tider. Ellers er spillet nydelig, det gir meg den rette stemningen..

Lenke til kommentar

Satte ned vanskelighetsgraden til "stalker" etter litt spilling men nå etter å ha fått tak i G36 m/kikkertsikte er det kanskje på tide å sette opp igjen. Med G36 kan man virkelig begynne å plukke ned folk med headshots og one-shot-kills er nærmest blitt standarden. Favorittvåpenet så langt.

Lenke til kommentar

Lurer på om de som snakker om utdatert grafikk her har sett spillet på "ultra" settings, med ini tweak og alt det der. Spillet er noe av det desidert peneste til dags dato, spesielt skyggene. Til og med hver enkelt gresstue lager skygge. Greit nok at jeg ikke klarer å kjøre det glatt på den settingen, men satan så bra det ser ut!

 

edit. de fleste screenshots jeg har sett i denne tråden ser ut som om de er fra lavere innstillinger nemlig.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Satte ned vanskelighetsgraden til "stalker" etter litt spilling men nå etter å ha fått tak i G36 m/kikkertsikte er det kanskje på tide å sette opp igjen. Med G36 kan man virkelig begynne å plukke ned folk med headshots og one-shot-kills er nærmest blitt standarden. Favorittvåpenet så langt.

8247613[/snapback]

 

Hvor får jeg tak i denne så tidlig som mulig?

Lenke til kommentar
hitman blood money er ikke krevende i de hele tatt da, vill nå heller si att splinter cell double agent e langt mer krevende enn hitman 4.

Spillet er noe av det desidert peneste til dags dato, spesielt skyggene. Til og med hver enkelt gresstue lager skygge.
Ja på høyeste settings er grafikken helt klart av ypperste klasse etter dagens standard!

Enig, enig, enig.

STALKER må være et av de mest subjektive og humørsyke spillene jeg har vært borti. Ser ikke ut som det bryr seg om hvilken maskin du har. Det kan nok være derfor noen folk mener det er kravstort fordi det ikke funker som det skal på deres superdupermega gaming rig, men funker helt fint på kameratens 3 år gamle maskin.

Ikke det mest stabile spillet i verden, men når det funker...du og du, så deilig spill det er.

Lenke til kommentar
Satte ned vanskelighetsgraden til "stalker" etter litt spilling men nå etter å ha fått tak i G36 m/kikkertsikte er det kanskje på tide å sette opp igjen. Med G36 kan man virkelig begynne å plukke ned folk med headshots og one-shot-kills er nærmest blitt standarden. Favorittvåpenet så langt.

8247613[/snapback]

 

Hvor får jeg tak i denne så tidlig som mulig?

8247931[/snapback]

Aner ikke hvor tidlig man kan få tak iden. Jeg fant den først på området hvor "brain scorcher'en"(antennene) er...

Lenke til kommentar
Btw, er dette spillet mer eller mindre krevende enn Gothic 3?

 

(På minimum)

8245634[/snapback]

 

Jeg vil tro Stalker er mest krevende per i dag. Det kan hende at noe av kravene rettes opp via en patch, men det gjenstår å se. Oblivion er mindre krevende.

8245653[/snapback]

 

Uenig. Stalker går veldig reint hos meg, på medium settings, Gothic 3 derimot var helt forferdelig, og det så ikke særlig pent ut heller. Om dette har med bugs å gjøre eller ikke vet jeg ikke, kanskje de har ordnet performance problemer i en Gothic 3 patch.

 

Stalker krever vel kanskje mer enn Oblivion ja, men ikke så veldig. Men merker jeg er en av de få heldige som ikke har problemer med ytelsen i Stalker. Har ikke særlig god PC heller.

 

Cpu: AMD 64 3500+

Skjermkort: Radeon x800XL

Minne: 1024mb ram

 

 

Svar på spørsmålet til 'cybirg' "Hvor finner jeg g36 tidligst mulig"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg fant den i army warehouses, loota den av en Freedom gutt.
Lenke til kommentar
Btw, er dette spillet mer eller mindre krevende enn Gothic 3?

 

(På minimum)

8245634[/snapback]

 

Jeg vil tro Stalker er mest krevende per i dag. Det kan hende at noe av kravene rettes opp via en patch, men det gjenstår å se. Oblivion er mindre krevende.

8245653[/snapback]

 

Uenig. Stalker går veldig reint hos meg, på medium settings, Gothic 3 derimot var helt forferdelig, og det så ikke særlig pent ut heller. Om dette har med bugs å gjøre eller ikke vet jeg ikke, kanskje de har ordnet performance problemer i en Gothic 3 patch.

 

Stalker krever vel kanskje mer enn Oblivion ja, men ikke så veldig. Men merker jeg er en av de få heldige som ikke har problemer med ytelsen i Stalker. Har ikke særlig god PC heller.

 

Cpu: AMD 64 3500+

Skjermkort: Radeon x800XL

Minne: 1024mb ram

 

 

Svar på spørsmålet til 'cybirg' "Hvor finner jeg g36 tidligst mulig"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg fant den i army warehouses, loota den av en Freedom gutt.

8248777[/snapback]

 

 

njaa, si ikke d, tror faktisk grafikkmotoren x-ray er ganske så up2date!

jeg tror folk ikke må dømme spillets grafikk motor enda, vente å se om de blir noen patcher å snackz..

så må heller ikke folk blande grafikk med gameplay, for de er 2 vidt forskjellige ting >.<

Lenke til kommentar
Det var smått frustrerende.  :) Førse patchen er ute, men i tillegg til å fikse 68 feil, tvinges du til å starte spillet på nytt.

8249020[/snapback]

 

att du må restarte er vell ikke verdens undergang da :p synes heller veldig synn på de som ikke kan spille mer en 10 minz uten att spillet klikker, håper patchen retter seg for de iallefall...

 

menne hva har blitt fixa på? patch notes pls c^^,

Lenke til kommentar

Står patchnotes på Fileplanet

 

http://www.fileplanet.com/175763/170000/fi...hernobyl-Patch-[uS]

 

Vel, for så vidt viktigere å få spillet til å funke. :) Men likevel på nippet til å ikke innstallere denne patchen, siden spillet funker veldig greit hos meg fra før. Men så tenker jeg at fremtidige patcher kanskje blir veldig fine.. :) og da er det jo greit å begynne på nytt nå enn enda senere.

 

Ikke som er mye mer irriterende med PC-spill enn å tvinges til å starte helt på nytt :) særlig med tidkrevende spill som STALKER.

 

Men igjen, bedre å få fikset problemene. Det må jo gjøres. :) Får håpe denne patchen hjelper de som sliter i det minste.

Lenke til kommentar
Håper virkelig at jeg kan kjøre det på full grafikk nå...

Og at det er stabilt, er lei av at det henger seg og klikker totalt...

Viss jeg ser bort ifra dette så er det en av de beste spilla jeg har vært borti.

8249147[/snapback]

 

Får håpe det.. men jeg er litt usikker på at denne vil hjelpe alle de med fete PCer og ytelsesproblemer. Stod lite eller ingenting om ytelse- og grafikkfikser. Gikk mye i multiplayertrøbbel og kræsjbugs.

 

Godt å få luka ut kræsjbugsa da.

Lenke til kommentar

Jeg har en ganske dårlig PC

 

1bg ram

2.66 ghz Intel Pentium 4

ATI Radeon 9550

 

:no:

 

Men jeg tok å skaffet meg spillet, selv om jeg tvilte på at det gikk...

Det går nesten knirkefritt på medium...

 

Det er tydeligvis STORE ytelseforskjeller mellom hver PC....

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...