Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg likte det her spillet ja. Og fleste parten her vet det vel men ble så mye greiere med en gang jeg fikk flash artifacten, sånn at jeg kan løpe i det uendlige nesten. Og må bare si at jeg var så heldig at jeg fant 2 stk av de der svarte seva suitene HELT GRATIS.

 

Hva var den sankken om forskjellige pacher for no a, jeg har 1.0003 eller no og fungerer utmerket, er det noen som er anerledes ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S.T.A.L.K.E.R. er et utrolig stilig spill.

 

De store, men dystre post-apokalyptiske landskapene, forskjellige rariteter av mutanter og et realistisk skyte-system bidrar til at S.T.A.L.K.E.R. er gjennomført bra.

 

Nå har jeg ikke kommet noe langt, så en endelig mening vet jeg ikke før jeg har gjort det ferdig.

 

Det eneste negative jeg har lagt merke til så langt er det at AI'en ikke er så veldig smart, in combat. (spiller på vanskelighetsgraden stalker, men uansett er de ikke så veldig godt programmert når de sitter seg fast i hjørner/dører.)

 

Russisken kunne gjerne også ha vært tekstet, hadde vært morsomt å høre (lese) hva de snakker om :)

 

Et par spørsmål: (hvis dere ikke kan svare uten å spoile, da går det greit)

 

Kan man komme seg bort til Tsjernobyl? (Tenker på det ekstreme strålingsnivået det ville ha vært der)

 

Kan man "runde" spillet på en slik måte som vanlig? (trenger ikke å si noe her hvis det spoiler) Er det da slik at man har vært rundt og gjort alle hovedoppgradene og vært "overalt", da har man rundet det?

 

Kan man oppgradere våpnet av den 1. dealeren? Forstod det slik at man kunne kjøpe oppgraderinger hos dealer, men er det mulig å kjøpe av den aller første?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Kan man komme seg bort til Tsjernobyl? (Tenker på det ekstreme strålingsnivået det ville ha vært der)

 

De siste timene av spillet er full action, "no turning back", og da kommer du til reaktoren.

 

Kan man "runde" spillet på en slik måte som vanlig? (trenger ikke å si noe her hvis det spoiler) Er det da slik at man har vært rundt og gjort alle hovedoppgradene og vært "overalt", da har man rundet det?
Når du har gjennomført hovedoppgavene med å finne mystiske Strelok og slik kan du gå til de øverst delene av sonen. Der finner du noe som avslutter spillet ditt.

 

Kan man oppgradere våpnet av den 1. dealeren? Forstod det slik at man kunne kjøpe oppgraderinger hos dealer, men er det mulig å kjøpe av den aller første?
Jeg har ikke vært borti noen "oppgraderinger" annet enn scope, silencer og granatkaster.
Lenke til kommentar

Har gjennomført spillet en gang og har aldri funnet Granatkaster eller Silencer selv om jeg vet hvor man finner granatkasteren.. Men ellers var det et toppers spill, skikkelig flott og jeg hadde INGEN bugs gjennom hele spillet! Men det var med patcha version det da =)

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg likte STALKER utrolig godt, men grunnet sommerferie og jobb har jeg ikke spilt det nok til å oppleve alle sluttene. Det er forøvrig morsomt for oss som kan Russisk. Det eneste virkelig negative jeg har opplevd med STALKER er fonten som er brukt. Den er uleselig til tider.

9135686[/snapback]

Skulle ønske jeg kunne russisk, det høres så fett ut. Spesielt det som blir gjentatt på slutten i Chernobyl Interior.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...