Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Jeg Crasher så For jævlig i dette spillet

 

Kjører på en:

 

Ati Radeon X1600 pro 256Mb ram (Omega drivers)

2 Gb Ram

7500 RPM HDD

3.0Ghz (Intel) Cpu

 

... Jeg krasjer noe helt sykt.. jeg kan spille i 3-8 mins så krasjer det.. Det er ikke pirat kopi.

 

 

noen andre som krasjer?

8219304[/snapback]

 

 

google it =P

8219581[/snapback]

 

Er du helt Lam?

Har GOOGLA , første jeg gjør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bare spillt en time og litt til, og sitter litt i det.

har liksom blitt sent til the Grabage, og sliter der, er liksom bandits overalt og de respawaner liksom hele tiden, jeg kom meg endelig til en hangar og møtte han karen, og ble sent enda et sted for å møte ENDA en kar, men det er liksom 15 karer mellom meg og han, det er mørkt og jeg har bare shite våpen som ikke treffer på mer enn 30 meter

 

8219837[/snapback]

Fant ut at det enkleste er å komme på kloss hold og så lene seg ut og skyte av to hagleskudd, gjerne mot hoderegionen. Det tar knekken på de fleste i begynnelsen. Trær er fine å bruke som dekning mens man kommer seg nærmere. Bruk dekning for alt det er verdt. Headshots med pistol/AK funker også bra men litt vanskelig å treffe da fienden ofte beveger seg ganske fort.

Lenke til kommentar

Burde vise noen nærbilder av teksturene. De imponerte meg, sammen med skyggene som kastes når man bruker lykt.

 

men er det slik at noen regioner altid er om natta, eller er det dag/natt sykluser.

Dag/natt sykluser. Følte selv at jeg burde komme meg til et trygt sted før natta kom. Litt skummelt å se sola gå ned og vite at det tar tid å komme seg tilbake.

 

Noen som vet om spillet fungerer på et 6800GT?

Fungerer nok, men kan nok slite litt med de høyere innstillingene.

Fant disse kravene på spillets egen side:

AMD Athlon 64x2 4800+ or Intel Core 2 Duo, 1Gb RAM, 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectXR 9.0c compatible 256MB (Geforce 7800, for example).

 

(Kilde)

 

Har AMD64 3200+, 2Gb RAM og 7800GS 512mb selv, og kan ha alt på max ved 1600x1200 og da ligger det stabilt på 30fps. Håper det hjalp, Bertelsen.

Lenke til kommentar
Takk ja!

 

Får håpe at det fungerer sånn nogenlunde, har ikke tilgang på min pc nå, så 6800 GT er det beste skjermkortet jeg har i øyeblikket.

8221366[/snapback]

Sitter på en AMD64 3500+, 6800GT, 1GIG ram og spiller spillet på full dynamic settings (dog er endel av "advanced"-instillingene ganske lave). Vet ikke hvordan man måler FPS i spillet, men synes absolutt det går spillbart. Etter å ha lest diverse forum så virker det som ytelsen i spillet avhenger endel av driverne. Selv bruker jeg 84.21-driverne, men dette er muligens individuelt.
Lenke til kommentar
Takk ja!

 

Får håpe at det fungerer sånn nogenlunde, har ikke tilgang på min pc nå, så 6800 GT er det beste skjermkortet jeg har i øyeblikket.

8221366[/snapback]

*snip*

8221490[/snapback]

 

Det hørtes veldig bra ut! Det er 1 GB Ram, 6800GT og AMD 64 3200+ jeg sitter på, håper på det beste. :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg Crasher så For jævlig i dette spillet

 

Kjører på en:

 

Ati Radeon X1600 pro 256Mb ram (Omega drivers)

2 Gb Ram

7500 RPM HDD

3.0Ghz (Intel) Cpu

 

... Jeg krasjer noe helt sykt.. jeg kan spille i 3-8 mins så krasjer det.. Det er ikke pirat kopi.

 

 

noen andre som krasjer?

8219304[/snapback]

 

 

google it =P

8219581[/snapback]

 

Er du helt Lam?

Har GOOGLA , første jeg gjør..

8220201[/snapback]

 

Prøv å skru av HDR, det funket litt hoss meg... Fikk ivertfall spille en time før det låste seg.

Lenke til kommentar

har bare spillt en time og litt til, og sitter litt i det.

har liksom blitt sent til the Grabage, og sliter der, er liksom bandits overalt og de respawaner liksom hele tiden, jeg kom meg endelig til en hangar og møtte han karen, og ble sent enda et sted for å møte ENDA en kar, men det er liksom 15 karer mellom meg og han, det er mørkt og jeg har bare shite våpen som ikke treffer på mer enn 30 meter

 

8219837[/snapback]

Fant ut at det enkleste er å komme på kloss hold og så lene seg ut og skyte av to hagleskudd, gjerne mot hoderegionen. Det tar knekken på de fleste i begynnelsen. Trær er fine å bruke som dekning mens man kommer seg nærmere. Bruk dekning for alt det er verdt. Headshots med pistol/AK funker også bra men litt vanskelig å treffe da fienden ofte beveger seg ganske fort.

8220291[/snapback]

 

problemet er at stedet, er helt opent ikke noe trær å gjemme seg bak og det er liksom 12-15 banditter med mp5 og ak, hvis jeg blir der jeg er, treffer jeg ikke med noen av våpene mine, prøver jeg å go ut for å komme nærmere fienden blir jeg bare skutt ned

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke Stalker til å fungere!! Kjøpte det i dag! MAKAN! Spiller i 2 - 5 min så faller jeg ut i Vista!

:thumbdown:

Har Vista da.. er det virkelig derfor?? Isåfall; jævlig nice av dere skjeggnisser som har laget dette spelet!! Kom med en PATCH FFS !! :ph34r:

 

Intel Core 2 6600 @ 2,4 ghz

2gb ram

Geforce 8800 xgt 768 ram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...