Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

problemet er at stedet, er helt opent ikke noe trær å gjemme seg bak og det er liksom 12-15 banditter med mp5 og ak, hvis jeg blir der jeg er, treffer jeg ikke med noen av våpene mine, prøver jeg å go ut for å komme nærmere fienden blir jeg bare skutt ned

8221977[/snapback]

Finner masse trær og steiner og bygninger å hjemme meg bak jeg. Hvis det virkelig er så åpent som du sier kan du vel bare gå rundt? Eller, hvis du må drepe, vente til de kommer nærmere et område som har ting å ta dekning bak.

 

Isåfall; jævlig nice av dere skjeggnisser som har laget dette spelet!! Kom med en PATCH FFS !!

Spillet er jo ikke laget for Vista. Vista er umodent enda. Hvis du skal klage på noen, klag på MS, som alle andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen bilder..

Ingen som vet hva tid det kommer patch?

Og er det noen andre man kan selge våpen til utenom dealeren man møter først i spillet? Har mange våpen og småting som jeg vil selge, men det ender opp med at jeg må kaste mye pga jeg får ikke solgt det...

post-86468-1174678030_thumb.jpg

post-86468-1174678043_thumb.jpg

post-86468-1174678153_thumb.jpg

post-86468-1174678910_thumb.jpg

post-86468-1174678918_thumb.jpg

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

"problemet er at stedet, er helt opent ikke noe trær å gjemme seg bak og det er liksom 12-15 banditter med mp5 og ak, hvis jeg blir der jeg er, treffer jeg ikke med noen av våpene mine, prøver jeg å go ut for å komme nærmere fienden blir jeg bare skutt ned"

 

 

 

 

Visst du har granater så er de veldig effektive, men du må ihvertfall ha et skikkelig våpen skal du ha noen sjangs i åpen terreng. Hadde samme problem i starten, men fikk skrapa sammen noe bedre utstyr ved å gå litt tilbake og gjøre litt side oppdrag. Det ligger også en del skuljte skatter rundt omkring visst du leter litt, får vel hint om dem inniblant på pda når du robber lik.

Endret av commi
Lenke til kommentar
Mulig jeg er sær, men jeg synes stalker var forferdelig kjedelig.

8221540[/snapback]

 

støtter den, utrolig kjedelig spill, langt ifra så "fritt" som det ble påstått å skulle være..utdatert grafikkmotor og mildt sagt elendig Ai..nei, dette var skuffende greier..

Lenke til kommentar

Heh, hadde en pussig følelse av vantro da jeg installerte spillet, og den følelsen fortsatte mens jeg startet opp og begynte å utforske spillverdenen. Jeg har ventet så lenge på dette spillet, og på et tidspunkt var forventningene så høye at det ville ha blitt veldig vanskelig å bli tilfredsstilt. Men så har jeg liksom gitt opp troen på at det noen gang skulle bli gitt ut, og forventningene har dalt betraktelig. Når jeg da faktisk sitter her og spiller, så er det rett og slett litt uvirkelig; er det virkelig STALKER??

 

Førsteinntrykket mitt er at dette er vrient. Jeg vil helst ikke være der, det virker ubehagelig, farlig, klamt og ukoselig... men jeg må fortsette og finne ut mer, gjøre flere erfaringer, utforske farlige hus og bunkere. Noen småbugs til tross, dette virker å være veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Og er det noen andre man kan selge våpen til utenom dealeren man møter først i spillet? Har mange våpen og småting som jeg vil selge, men det ender opp med at jeg må kaste mye pga jeg får ikke solgt det...

8222242[/snapback]

Trodde det var en Trade knapp hos alle man kunne snakke med. Mulig jeg tar feil, har ikke testet det så veldig.

Lenke til kommentar
problemet er at stedet, er helt opent ikke noe trær å gjemme seg bak og det er liksom 12-15 banditter med mp5 og ak, hvis jeg blir der jeg er, treffer jeg ikke med noen av våpene mine, prøver jeg å go ut for å komme nærmere fienden blir jeg bare skutt ned

8221977[/snapback]

Finner masse trær og steiner og bygninger å hjemme meg bak jeg. Hvis det virkelig er så åpent som du sier kan du vel bare gå rundt? Eller, hvis du må drepe, vente til de kommer nærmere et område som har ting å ta dekning bak.

 

[

8222233[/snapback]

 

der jeg skal forbi er det noen rustene tog og det er folk over alt, ingen måte komme seg forbi dem. jeg greier liksom å ta opp mot 7 folk så lenge jeg har trær, men der er det åpen, prøver å løpe til togene men da havner jeg liksom mitt mellom 5 bandits. det er så mange at det blir nesten enn vegg av kuler mot meg

Lenke til kommentar
Og er det noen andre man kan selge våpen til utenom dealeren man møter først i spillet? Har mange våpen og småting som jeg vil selge, men det ender opp med at jeg må kaste mye pga jeg får ikke solgt det...

8222242[/snapback]

Trodde det var en Trade knapp hos alle man kunne snakke med. Mulig jeg tar feil, har ikke testet det så veldig.

8222632[/snapback]

 

Stemmer det, men ingen av de mange jeg har snakket med vil ha noe som smeller. :p

Lenke til kommentar
Mulig jeg er sær, men jeg synes stalker var forferdelig kjedelig.

8221540[/snapback]

 

støtter den, utrolig kjedelig spill, langt ifra så "fritt" som det ble påstått å skulle være..utdatert grafikkmotor og mildt sagt elendig Ai..nei, dette var skuffende greier..

8222282[/snapback]

 

 

 

AIen er bra den, men det er forskjell på de små bandittene du møter i starten og spetnaz soldatene. Spiller på veteran og det er langt ifra lett å ta ut 5-10 stk ai spetnaz når det prøver å flanke meg :)

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på angående dette spillet; hvordan er AI'en? Er fiendene stokk dumme, eller er det noe vett i dem? Kan man bare fly rundt å spraye eller må man kanskje bruke litt taktikk og manøvringer?

8223626[/snapback]

Slenger meg på denne. Hvordan er AI'en sammenlignet med f.eks den i FEAR?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på angående dette spillet; hvordan er AI'en? Er fiendene stokk dumme, eller er det noe vett i dem? Kan man bare fly rundt å spraye eller må man kanskje bruke litt taktikk og manøvringer?

8223626[/snapback]

Spraying er relativt uaktuelt. Mange våpen er ganske unøyaktige, og spesielt hvis du skyter mer enn ett-to skudd om gangen. De fleste fiendene tåler rimelig mye også, hvis du ikke skyter dem i hodet, så det gjelder å treffe riktig. AI-en er av det bedre. Liker å omringe deg etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...