Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud... Så mye skrift, så mye bullshit.. JEG kan si at de skoene er STYGGE så mye jeg vil, nettopp fordi JEG synes de er STYGGE

Hahahaha! Selvfølgelig kan du si det. Imens dere satt og skreiv tastene skeive, så satt jeg her å fniste.

Nei alvorlig talt. Selvfølgelig kan du si det, jeg følte bare at dere synes alle sko var stygge unntatt de skoene som faktisk var litt stygge, så jeg ble bare litt irritert.

 

Får de stygge skoene mine om 5 dager ifølge posten.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

:roll:

 

Det jeg prøver å lære dere er egentlig noe dere skulle ha lært for mange år siden. Sko er nøytrale. De er ikke kule eller stygge. De er sko. Så hvis dere sier at de skoene var "stygge", så tar dere så feil som det går ann. Det riktige å si er "Skoene var, som Wiciwato har lært oss, nøytrale. Men jeg synes at de nøytralt stygge. Da deviserer dere meningen med det ukjente, ergo nøytral.

 

Skjerp dere.

 

 

 

 

javel...?

 

for alt del, du for palpe så mye du vil om at det ikke finnes stygge sko. du er blendet av eventyrverdenen der alle eventyr trærne er nøytral stygge.

 

folk har meninger, jeg kan lett si at den stålpluggen var drittstygg mens andre har andre meninger. du kan ikke tvinge oss til å si noe vi ikke vil. å respektere deg ved å ikke si "de skoene er stygge men de skoen var mindre pene" er tull. jeg og andre har kan bruke det ordspråket som vi føler for.

 

og siden du mener alt er nøytralt stygge/penne, hvor på nøytralitets skalaen din havner da disse skoene?

 

 

madfoot-ugly.jpg

Lenke til kommentar
Hallo?! Hahaha, hva faen..

 

Men ok, jeg kan være snill og skrive: Jeg personlig syns skoene var mindre pene. På en nøytral måte selvfølgelig.

Endelig en som virkelig forstår poenget mitt. Et adjektiv krysser ikke dine egne meninger. Et adjektiv er også nøytralt på samme måte som et substantiv. En stol for eksempel. Den sier ikke "Heia Fremskrittspartiet!", og det er fordi den er nøytral. Politisk nøytral rettere sagt, men den er generelt nøytralt.

Så nettopp derfor kan du faktisk ikke si at en sko er stygg, bare fordi du mener det. Din mening har ikke noe med en sko å gjøre. Du kan si "Jeg er motefrik", nettopp fordi du ikke er nøytral her i universet. En sko kan ikke si det. Den har vi skapt. Og nesten alt vi skaper er nøytralt. Så du tar feil Homme.

 

...du så ikke sarkasmen?

Lenke til kommentar
Hallo?! Hahaha, hva faen..

 

Men ok, jeg kan være snill og skrive: Jeg personlig syns skoene var mindre pene. På en nøytral måte selvfølgelig.

Endelig en som virkelig forstår poenget mitt. Et adjektiv krysser ikke dine egne meninger. Et adjektiv er også nøytralt på samme måte som et substantiv. En stol for eksempel. Den sier ikke "Heia Fremskrittspartiet!", og det er fordi den er nøytral. Politisk nøytral rettere sagt, men den er generelt nøytralt.

Så nettopp derfor kan du faktisk ikke si at en sko er stygg, bare fordi du mener det. Din mening har ikke noe med en sko å gjøre. Du kan si "Jeg er motefrik", nettopp fordi du ikke er nøytral her i universet. En sko kan ikke si det. Den har vi skapt. Og nesten alt vi skaper er nøytralt. Så du tar feil Homme.

 

...du så ikke sarkasmen?

Jo, jeg så sarkasmen din. Ble du glad nå?

Lenke til kommentar
Noen syntes de skoene er stygge, andre syntes de er fine, sånn er det bare. Du må lære deg at på forum sier folk hva de syntes ikke hva som er fasiten.

Jeg vet. Jeg tulla. Du har nå skjønt det. Jeg synes skoene jeg har bestilt er kule, Homme synes de er stygge. Det er okei for meg.

Lenke til kommentar

Du må huske å ta med at dette er på en helt nøytral måte!

 

Men helt seriøst, kan ikke folk her skjønne at alle meninger her er subjektive og personlige, og at vi ikke er fasiten. Føler folk tar dette altfor seriøst, og det burde ikke være nødvendig å skrive slik:

"Min personlig mening om disse skoene som bare reflekterer meg er at de er veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig mindre pene, men dette er jo naturligvis på en nøytral måte."

 

Holder da vitterlig å skrive

"De var stygge"

 

Denne diskusjonen kommer og går, og enten så liker folk å lage krangler om småtterier, eller så forstår dere ikke engang at meningene våre er personlige og subjektive, og da syns jeg virkelig synd på dere.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om disse?:

NIKE_FINSTAR_318428_111_3.jpg

Nike Fin'Star mid

 

og disse?: dårlig bilde, men fant ingen bedre...

31103415-250x250-0-0_Converse_All_Star_Hi_Casual_Shoe_Infants.jpg

 

Converse All Star Chuck Taylor

 

Det er de to parene jeg har kjøpt denne sommeren, jeg er fornøyd med begge parene, hva synes dere? Dere kan godt skrive "de er stygge" hvis dere vil det, hehe ;)

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg likte ikke de siste Nike-skoene.

 

Og gi dere med den latterlige metadiskusjonen. Når noen skriver "skoene var stygge" så uttrykker de deres subjektive mening. Selvsagt. Jeg hadde dødd hvis alle postene på forumet hadde inneholdet "jeg synes", "min mening er" osv.

 

Klem <3

Lenke til kommentar

Hvor langt opp mener folk at man skal ha lissene til converse? Har de opp til det syvende hullet (av 8) men lurer på om det ser bedre ut vis jeg har dem til the sjette? Har standar typen Chuck Taylor All Star med hi-top.

 

Trenger ikke noen comments på hvor stygt/vanlig/harry whateva converse er, takk. :)

Lenke til kommentar
Hvor langt opp mener folk at man skal ha lissene til converse? Har de opp til det syvende hullet (av 8) men lurer på om det ser bedre ut vis jeg har dem til the sjette? Har standar typen Chuck Taylor All Star med hi-top.

 

Trenger ikke noen comments på hvor stygt/vanlig/harry whateva converse er, takk. :)

 

Jeg lurer på det samme :) jeg har også opp til det syvende hullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...