Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal innrømme at de ikke ser så bra ut på det bildet jeg postet først.

Ser bedre ut her:

snakeskin.jpg

Finnes også i lave versjoner:

Nike-Blazer-low-premium1.jpg

blazer-sb-low-newsprint.jpg

Dude. megafete sko. Men lite trolig at jeg finner dem ved å lete på nettet selv. Har du link? Evt. link rett til "pay here" haha..

 

 

Men hvor mange par skal du ha? 4 eller 1/2 som passer til alle antrekkene?

Og husk at det ikke bare er buksen som avgjør skoene...

Men er 10000andre kicks som kan anbefales, f.eks:

 

Creative Recreation Classic Cesario

Supra TK Society

Nike SB (kanskje først og fremst diverse collabs, august lineupen var ikke veldig overbevisene, men mange fete "faste" modeller rundt omkring.

 

Viss du er ute etter noe mer "uvanlig" kan du kikke på diverse andre collabs som f.eks

Samantha Ronson x Supra Indy

 

Som jeg skrev, tre-fire par eller noe rundt der :) Supra'ne var litt phete. Sry my bad googling, men hvor mye må man gi for Samatha ronson ...?

 

-----------------------------------

 

Finner jeg noen av disse skoene i oslo? Hvordan er prisen for å kjøpe skoene i butikk kontra internett?

Endret av KAKEGUTT
Lenke til kommentar
Og det står "Fall 2009", så den er ikke i butikkene enda.

 

Jo, det er dem.

 

Anews: Nesten alle kan "pulle of" Society, så det er nok ikke noe problem.

 

Wh1te: Da er du såpass heldig at endel av "jentekicksa" passer deg.. Irriterer meg noe jævlig at Blazer high i sort lakk (ikke den vanlige utgaven) kun finnes i jentestørrelser..

Lenke til kommentar

Will do. :)

 

Blir nok ganske 'vanlige' sko. Svart og hvit tenker jeg. Synes det hadde vært tøft og kanskje ha noen sterkere farger, men har på følelsen at det ikke kommer til å passe med noe av klærne mine.

 

EDIT:

Min customized Nike Air Mogan

 

Er det jeg har til nå. Men vil gjerne ha inspirasjon. Kanskje lage en sko med ikke så kjedelige eller vanlige farger. Eneste krav er at det må gå sammen med jeans osv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg får opp samme sko på lenkene deres, jeg tror dere må ta printscreen da jeg ikke tror det går ann å lenke skoene deres.

 

 

Men,

jeg er ute etter noen sko jeg kan ha i Kroppsøving på skolen, og er da ute etter en hallsko med en jevn og fin såle og god demping, kan kanskje Nike sine basketball sko være knall her? Tror jeg skal kjøpe nye joggesko også, tror valget faller på Nike+ Pegasus.

 

Og jeg jobber deltid i dagligvarebutikk og sliter litt med hæler som nesten er slått i stykker, vil Nike Air Max fungere her?

 

Noen som har innspill til noen sko som ikke ser for aller verst ut her? Viktig at f. eks. Air Max skoene ser litt bra ut, Shox kan være et alternativ, men synes Shox er generelt stygge og det lukter jo helt forferdelig etterhvert da de ofte er godt isolerte/lær.

 

EDIT: http://store.nike.com/index.jsp?country=GB...613/pgid-160202

 

Tror dere de vil gå greit med Kiwi skjorte under Kiwi hoodie med Kiwi bukse som sitter helt normalt? Når jeg tenker over det er de egentlig jævlig stygge.

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting, hvor mye er det i toll og andre avgifter hvis jeg kjøper sko fra USA?

Tollvesenet har en flott importkalkulator du kan benytte deg av til å regne ut toll og moms på forskjellige produkter.

 

Et skopar til 900,- med frakt vil koste 1 125,- etter fortolling. Sko er tollfire varer, men du må fortsatt betale moms på 25 % av varens verdi på varer som koster over 200,- med frakt. Du må også legge til 107,- (stemmer summen?) som posten eller andre ekspedisjonsbyråer tar for å fortolle varen.

 

Slapp unna moms på en vare til 205,- her om dagen. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Syntes det var litt kjedelig og velge den fargekomboen når du har muligheten til å designe skoen selv, trykk på "design search" for andres designer.

 

Prøvde meg litt frem selv

Sant det. Men er bare litt redd for og bruke sterke farger som gul, rød, eller lilla. Har på følelsen det vil passe veldig dårlig med de klærne jeg har på meg.

 

Men her er skoene jeg har til nå i hvert fall. Brukte print screen og så paint.

Nike.bmp

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Og jeg jobber deltid i dagligvarebutikk og sliter litt med hæler som nesten er slått i stykker, vil Nike Air Max fungere her?

 

 

EDIT: http://store.nike.com/index.jsp?country=GB...613/pgid-160202

 

Tror dere de vil gå greit med Kiwi skjorte under Kiwi hoodie med Kiwi bukse som sitter helt normalt? Når jeg tenker over det er de egentlig jævlig stygge.

 

Ja, Nike Air Max fungerer strålende som arbeidssko. :) Bruker dem selv. Men jeg ville valgt en annen farge, jeg har mine i svart og hvit, litt low key, ikke så prangende. Og de ser helt greie ut til min nydelige kiwiuniform. Grunnen til at jeg bare sier helt greie, er at ingenting ser BRA ut med den uniformen....

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...