Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan summere opp de tre skoene på forrige side med ett ord, stygge.

Og det er hva du mener, right? Sånn at du ikke tror at de faktisk er stygge, bare fordi du mener det. Egentlig.. så er det ingen som kan si eller vite om en ting er stygg, siden alle har forskjellige meninger. Litt rart det der. Så hvis du sier at den er stygg, så tar du feil. "Jeg synes de virket stygge". Det kan du si.

Lenke til kommentar

Det jeg prøver å lære dere er egentlig noe dere skulle ha lært for mange år siden. Sko er nøytrale. De er ikke kule eller stygge. De er sko. Så hvis dere sier at de skoene var "stygge", så tar dere så feil som det går ann. Det riktige å si er "Skoene var, som Wiciwato har lært oss, nøytrale. Men jeg synes at de nøytralt stygge. Da deviserer dere meningen med det ukjente, ergo nøytral.

 

Skjerp dere.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Hallo?! Hahaha, hva faen..

 

Men ok, jeg kan være snill og skrive: Jeg personlig syns skoene var mindre pene. På en nøytral måte selvfølgelig.

Endelig en som virkelig forstår poenget mitt. Et adjektiv krysser ikke dine egne meninger. Et adjektiv er også nøytralt på samme måte som et substantiv. En stol for eksempel. Den sier ikke "Heia Fremskrittspartiet!", og det er fordi den er nøytral. Politisk nøytral rettere sagt, men den er generelt nøytralt.

Så nettopp derfor kan du faktisk ikke si at en sko er stygg, bare fordi du mener det. Din mening har ikke noe med en sko å gjøre. Du kan si "Jeg er motefrik", nettopp fordi du ikke er nøytral her i universet. En sko kan ikke si det. Den har vi skapt. Og nesten alt vi skaper er nøytralt. Så du tar feil Homme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...