Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt fra Meermin i det siste? Leveringstid? Tenkte å bestille et par dubmonks men orker ikke hvis jeg ikke har de til jul...

Ja, jeg fikk skoene mine i løpet av litt over en uke. Det var fordi de hadde dem på lager, hvis ikke hadde det tatt en del lenger. Du burde kontakte dem på e-post, spørre om de har modellen/størrelsen på lager.
Lenke til kommentar

 

Jeg trodde dette var US 10,5 og ikke UK 10,5. Det er jo ganske vesentlig forskjell på 44,5 og 46 i europeisk størrelse.

Wait, what? UK 10.5 tilsvarer jo 44.5, mens US10.5 tilsvarer 44.

 

De var uansett for store. Kan være at dette var H-såle (brei fot) og ikke G-såle (normal fot).

Kjøpte fra Riccardo i Bodø nå og endte på 10H, disse satt som et skudd :) Ble en del over budsjett, men la gå. La først inn bestilling fra Australia, men jeg klarer ikke ventetiden :hrm:

 

Noen som kan anbefale et polish-kit til sorte skinnsko? Gjerne med litt børster og annet snadder. Helst ikke voldsomt dyre greier. Leter litt på ebay, men jeg har lite peiling på behandling av sko og er usikker på hva jeg burde kjøpe og ikke.. Er hovedsaklig for å behandle Chelsea bootsa, men om kittet inneholder krèm for brune skinnsko i tillegg, er det bare en fordel.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

 

Noen som har bestilt fra Meermin i det siste? Leveringstid? Tenkte å bestille et par dubmonks men orker ikke hvis jeg ikke har de til jul...

Ja, jeg fikk skoene mine i løpet av litt over en uke. Det var fordi de hadde dem på lager, hvis ikke hadde det tatt en del lenger. Du burde kontakte dem på e-post, spørre om de har modellen/størrelsen på lager.

 

Tusen takk for tips! Sendte mail og skoene var på lager, så nå er de bestilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...