Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Hva går dere i nå om vinteren? :)

 

Veldig fornøyd med mine Clarks som jeg fikk tips om tidligere i tråden, men det er ikke akkurat vintersko. Går dog greit rundt 0 grader i forhold til kulde, så lenge det ikke er vått.

 

Har noen Caterpillar gule boots-støvler. Disse er solide som vintersko, men jeg synes de blir litt grove etter at jeg har blitt vant med Clarks-skoene mine, som er litt slankere.

 

Tar gjerne i mot tips.

Lenke til kommentar

Likte godt Red Wing Beckman og Wolverine 1000 Mile, men ingen av de er å få kjøpt i Bergen + at prisen er i utgangspunktet altfor høy.[/size]

 

Finnes der noen gode alternativer til disse som er litt lavere i pris og som en kan få prøvd i butikk i Bergen? Vil disse skoene klare vinterværet i Bergen som stort sett består av regn? [/size]

Skobutikken Tennis (tror ihvertfall det er riktig navn) på Torgallmeningen har Red Wing, ihvertfall.

Lenke til kommentar

La de tørke uten skotrær i et døgn, så kan du putte de inni igjen. Har hørt tips om avispapir, men det hadde jeg aldri giddet. Ville ikke brukt varme om det er skikkelige skinnsko.

Så lenge skoene ikke er søkkvåte er det best å putte skotrærne ned i skoene med en gang. Er de søkkvåte så bruker du avispapir over natten før du bytter til skotrær.

Lenke til kommentar

Er det noen som kjenner til en annen variant av denne hvor den grå delen er byttet ut med noe som ser ut som olabukse-materiale med litt sterk blåfarge. Husker jeg så noen brukte disse skoene, og de så skikkelig kule ut, men klarer ikke å huske noe mer enn det jeg har beskrevet. Har sett på skoene som Moods of Norway har på nettsiden, men der finner jeg ingen av dem. Noe som har lyst til å komme med en hjelpende hånd? :-)

 

the_moods_of_norway_roy_fire_nyc_fashion

Lenke til kommentar

Er det noen som kjenner til en annen variant av denne hvor den grå delen er byttet ut med noe som ser ut som olabukse-materiale med litt sterk blåfarge. Husker jeg så noen brukte disse skoene, og de så skikkelig kule ut, men klarer ikke å huske noe mer enn det jeg har beskrevet. Har sett på skoene som Moods of Norway har på nettsiden, men der finner jeg ingen av dem. Noe som har lyst til å komme med en hjelpende hånd? :-)

 

the_moods_of_norway_roy_fire_nyc_fashion

Ring Moods

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...