Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

De blå var imponerend harry. De brune var helt ok. Til prisen kan du gjøre bedre kjøp.

Kom med forslag da? Har ikke funnet noen som jeg liker bedre enn de brune enda.

Også hjelper det på at jeg har et par Paul Parkman fra før, veldig fornøyd med kvaliteten.

 

Et par i shell cordovan fra Carmina, for eksempel.

http://www.shop.carminashoemaker.com/articulo.asp?idarticulo=4404415

 

De er jo prikk like. Bare at de der er mørkebrune (ikke fan av den fargen).

Ingen erfaring eller hørt om det merket heller.. :/

 

Nei, de er ikke prikk like. Carmina er en annerkjent produsent av kvalitetssko. Paul Parkman er en (for meg, ihvertfall) totalt ukjent skoprodusent. Det eneste jeg kan si om dem er at skinnkvaliteten ser ut til å være skikkelig kjip, ut i fra hva jeg kan bedømme.

 

Skinnkvaliteten er helt topp, har sko fra Prada, Edward Green og Paul Parkman og kan varmt anbefale alle sammen på kvalitet.

Så jo, de var nesten helt like. Og selv om de åpenbart var veldig fine så er jeg ikke ute etter mørkebrun, det er den fargen jeg har på flest av mine sko så prøver å unngå den :p

 

Sier seg jo selv at du ikke har peiling på sko hvis du mener Prada produserer gode sko...

 

For en tåplig kommentar. De Prada skoene jeg har er super kvalitet og vel så gode spm f.eks mine Edward Green. Skal sies at jeg kun har hatt ett par fra Prada, men det ene paret er i hvert fall helt supert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått en liten skokrise. Oppdaget til stor forskrekkelse at både sko og den sorte dressen henger igjen på hytta etter en begravelse tidligere i høst og skal i 30-års lag på lørdag. Dress har jeg fått lånt, men menn med 40 i skostørrelse viste seg vanskeligere å oppdrive.

 

Trenger tips til butikk(er) som faktisk har pene sko til ~1000 kr og kan kjøpes/hentes/bli levert innen lørdag.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Fikk Herring Coltham i går, og er stor fornøyd, men så ubrukelig som jeg er klarer jeg og stubbe borti noe i løpet av dagen. Dette har naturligvis gitt noen merker foran på skoen. Noen tips til hvordan gjøre disse mindre synlig?

Det beste er vel bare å pusse dem?

 

 

Gjør det så mye dersom det ikke er dype kutt?

Bruksmerker er med på å gi skoene karakter. Puss dem som vanlig og la merkene bli en del av skoen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med mindre det er pensko så skal det være litt slitasjemerker på skoene etter min mening, særlig på støvler. Pusser du dem, så ser de blanke å fine ut, samtidig som de bærer preg av å ha blitt brukt. Men såklart, første skrapen svir kanskje litt ;)

Joda er sant det. Er bare litt kjedelig den første dagen og få skraper, men det er jo slik. Man får skraper en gang. Det kan like så godt være den første gangen man bruker de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...