Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Har fkm lyst å kime inn her angående det brune paret? Er de kurante å bruke til dress og, eller er det en merkelig jeansoxford-bastard det her er snakk om? Vanskelig å se for seg for meg uten å se bilder der noen faktisk har de på til dress. Trenger nemlig brune oxfords, og frister jo litt med en "sympatisk penge".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Herring Grassmere endelig bestilt. Da jeg så værvarslet tenkte jeg at jeg nå trenger jeg et par solide sko som tåler en del nedbør. Hadde egentlig tenkt å bestille for en god stund siden, men nå er de hvertfall bestilt. Kommer på en ca 25-2800 kr med mva inkludert.

 

Tror forøvrig at dere har rett når det kommer til båtskoene. Jeg må nok trolig ha en 42.5 og ikke 43 der. Skal prøve Sebago i en lokal skobutikk og sjekke de ut, men hvis ikke blir det nok top-siders i 42,5.

 

Herring-Herring%20Grassmere%20(Rubber)-Mahogany%20Grain-2997-1427-1.jpg

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fkm lyst å kime inn her angående det brune paret? Er de kurante å bruke til dress og, eller er det en merkelig jeansoxford-bastard det her er snakk om? Vanskelig å se for seg for meg uten å se bilder der noen faktisk har de på til dress. Trenger nemlig brune oxfords, og frister jo litt med en "sympatisk penge".

 

Min oppfatning av wholecuts er at de ofte ser veldig bra ut på bilder, men ikke på langt nær så bra ut i virkeligheten. Det er et par sko som er vanskelige å kombinere, rett og slett. Men de kan helt fint brukes til dress, bare så det er sagt. Det skal bare litt til for at det ser bra ut...

Lenke til kommentar

Driver og blar gjennom hjemmesidene til Allen-Edmonds nå. Er det noen andre enn meg som reagerer på at skoene på siden er fotografert på en utrolig stygg måte? Skinnet ser liksom helt unaturlig og skinnende ut i fohold til hvordan jeg er vant til at skinnsko ser ut irl.

 

Eksempel:

http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF232_1_40000000001_-1

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

Greit. Plumsoles.co.uk er tydeligvis ikke til å stole på. Er ikke å nå verken per mail eller telefon, og driver visst såpass dårlig at de ikke lenger er en offisiell Dubarryforhandler...

 

Hva gjør jeg nå? Er det noen vits i å ta dette opp med banken min når jeg bestilte med et vanlig visa debetkort?

 

Forøvrig må jeg gi skryt til http://www.ahume.co.uk/ - Fikk god service gjennom livechatten, av en person med god produktkunnskap - og atpåtil fikk jeg et tilbud om at det var bare å ta kontakt hvis det var noe de kunne hjelpe til, i forhold til at plumsoles har svindlet meg. De hadde visst en annen kunde som har samme problem.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe en kortreklamasjonsak hos banken så lenge du har brukt Visa. Men om du er over 18 er det hinsides dumt å bruke noe annet enn kredittkort på nett.

 

Fikk forøvrig Bexleyene i posten fra Dag i dag. Mon tro om jeg må bytte beite og selge eiendom?

 

lD53bEH.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...