Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hvordan skoene passer vil variere fra lest til lest, slik at det er ikke gitt at en UK 9.5 i en lest fra Loake vil tilsvare det samme i en lest fra Church.

 

Jeg har fem par fra Herring Shoes og har bestilt UK 9.5 i alle og det passer meg bra. Det er vel en 43.5 og jeg kjøper vanligvis (må innrømme det er lenge siden) mellom 43-44 i skobutikker her til lands.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur også folk glemmer at US 10 er ikke det samme som UK 10

 

Hvis du har skostrl 44, som meg så kjøper man gjerne størrelse 10 i random skobutikker her til lands

Men, når man bestiller fra UK, så er det 9 1/2 som er riktig

 

 

 

Og så er det som xtra sier, forskjell på lestene i tillegg

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Jeg bruker 43, noe som tilsvarer UK 9 i følge flere konverteringsskjema rundt forbi (det er overraskende stor variasjon i de forskjellige skjemaene - jeg har sett EU43 tilsvare alt fra UK8.5 og helt opp til UK10 avhengig av hvilket skjema jeg har sett på), og det har passet bra for alle sko jeg har kjøpt fra Herring hittil.

Lenke til kommentar

Så små føtter dere har :/

 

Jeg bruker stort sett 45-46. Har bestilt sko i G-fit for første gang da der bredden som er problemet og det er ikke akkurat enkelt å få tak i bredere sko i Norge.

Bruker samme størrelse, men de er til gjengjeld forholdsvis smale. Sjeldent problem å finne passende sko, i grunn, men om de skal både passe og se forholdsvis bra ut, så er det vanskelig i Norge, jo. Men det har lite med størrelsen å gjøre :p

 

Får to par fra meermin i posten snart! Gleder meg!

Lenke til kommentar

Hvordan er det å bestille fra Meermin? Er lang leveringstid normalen, eller sender de som regel kjapt?

 

De oppga 30 dagers leveringstid på to par sko jeg bestilte i november. Det ene paret fikk jeg for en ukes tid siden. Det andre er fortsatt ikke produsert.

 

Jeg var dog klar over at det kunne ta lang tid, så det er ikke noe stort problem for min del. Det som derimot irriterer meg er at de faktisk oppgir 30 dagers leveringstid. Herregud, bare si tre måneder i stedet for å lyve...

Lenke til kommentar

 

Er det forresten bare jeg som synes disse er helt grusomme?

http://meermin.es/fi...ulo.php?id=1977

Tja, som spanjol eller italiener kan du nok rocke de der med den rette dressen. Men ja, de er litt... spesielle!

 

De oppga 30 dagers leveringstid på to par sko jeg bestilte i november. Det ene paret fikk jeg for en ukes tid siden. Det andre er fortsatt ikke produsert.

 

Jeg var dog klar over at det kunne ta lang tid, så det er ikke noe stort problem for min del. Det som derimot irriterer meg er at de faktisk oppgir 30 dagers leveringstid. Herregud, bare si tre måneder i stedet for å lyve...

Aiaiai, jeg sitter med fingeren på knappen for å bestille... Blir veldig utålmodig med én gang jeg har klikket "kjøp". Hvordan er størrelsene? TTS?
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor leveringstiden er så lang? Innbiller meg at det har noe med stor etterspørsel. gjøre, men set kan for alt jeg vet være andre ting som også spiller inn.

 

Er det forresten bare jeg som synes disse er helt grusomme?

http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=1977

 

Etterspørselen overstiger kapasiteten deres med en stor margin.

 

Og jeg er helt enig angående skoene. Det er noen av de mest smakløse skoene jeg vet om.

 

 

Tja, som spanjol eller italiener kan du nok rocke de der med den rette dressen. Men ja, de er litt... spesielle!

 

Aiaiai, jeg sitter med fingeren på knappen for å bestille... Blir veldig utålmodig med én gang jeg har klikket "kjøp". Hvordan er størrelsene? TTS?

 

Paret jeg har er på lesten som heter rui, og de er tts. På de smalere lestene ville jeg kanskje valgt en halv størrelse større enn normalt. Sjekk tråden på SF hvis du vil være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med mine Loake Pimlicos. Etter at jeg pusser dem får de et slags hvitt belegg rundt stresspunkter, virker nesten som om de tørker ut. De var litt store over vristen i utgangspunktet, men etter at jeg puttet inn en ullsåle har egentlig ikke dette dette vært noe problem. Jeg bruker denne fremgangsmåten: http://www.hangerpro...care-guide.html

 

Noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre? Håper ikke de er ødelagte, ettersom jeg liker dem ganske godt.

 

post-290265-0-74718500-1359013936_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...