Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til vintersko til en tennåring eller? Lite lyst til å gå med svære klumper av noen vinterskopå føttene, samtidig som jeg ikke er villig til å gå med skatesko uten fòr i -15 grader og snø...

 

Har søkt litt rundt på nettet, men finner ikke noen steder med min størrelse, eller sko som er okey ut.

 

Bruker btw 46 i sko.. :p

 

 

Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Jepp. Bestilte for litt siden, kom frem fort og uten problemer. Passet dog på å holde meg under tollgrensen, kan eventuelt legge inn to bestillinger dersom du skal ha mye -- frakten er så billig at det lønner seg i de fleste tilfeller (med mindre vi snakker betydelige mengder) kontra å betale toll og moms.

Lenke til kommentar

Wax Polish til polering av tåboks og hæl

Jeg har alltid lurt på om det er noen spesiell grunn til at tåa og hælen på sko skal ha ekstra glans. Er det det, eller er det bare for estetikkens skyld?

 

Nei, det er ikke bare for estetikkens skyld. Vokspolish blir et hardt lag på skoen når det tørker, så det kan sprekke opp hvis det blir for mye av det på steder som bøyes når man går. Hæl og tåboks blir aldri bøyd, og det er derfor man kan bruke større mengder vokspolish der. Det er ikke noe i veien for å bruke litt vokspolish på resten av skoen, men de fleste dropper det. En sko som får sprekker i polishen må man strippe helt, og det er ganske mye arbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på Grændsens Skotøimagazin i dag, og Wolverine 1k Mile var penere enn jeg trodde! Prøvde dem på, og jeg kunne absolutt ikke gå ned i størrelse. 42, som jeg vanligvis bruker, satt akkurat bra nok.

 

Addison var rimelig pene, men liker de vanlige best.

Fikk du med deg hva de kostet?

 

Sjekket noen priser på nett, for $405 får du de fra OnTheFly.com med FedEx, så de ender på rundt 3500 ferdig fortollet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...