Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LoakeHerring Coltham, Loake Litchfield og Barker Boston. Sikler på et par fra Diemme, men de er jo utsolgt overalt :wallbash: Ender nok opp med et par L.L Bean Boots istedenfor..

Hvor bor du? Diemme finnes i hver eneste butikk i Bergen som selger herreklær, kan ikke se for meg at det er så vanskelig å finne dem i andre byer heller.

 

e: de passet meg forresten ikke noe særlig. Så nærmest ut som slalomstøvler i størrelse 42. Mulig de hadde sett bedre ut om jeg hadde vært kledd for -20 grader.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

LoakeHerring Coltham, Loake Litchfield og Barker Boston. Sikler på et par fra Diemme, men de er jo utsolgt overalt :wallbash: Ender nok opp med et par L.L Bean Boots istedenfor..

Hvor bor du? Diemme finnes i hver eneste butikk i Bergen som selger herreklær, kan ikke se for meg at det er så vanskelig å finne dem i andre byer heller.

 

e: de passet meg forresten ikke noe særlig. Så nærmest ut som slalomstøvler i størrelse 42. Mulig de hadde sett bedre ut om jeg hadde vært kledd for -20 grader.

Oslo. De selges forsåvidt i hver eneste butikk her og. Problemet er at de enten ikke hadde størrelsen min, eller noen modeller jeg kunne tenkt meg. Ifølge alle butikkene måtte de også bestilles 6 måneder i forveien, så nyttesløst å be dem ta inn et par for meg..

Lenke til kommentar

Hva trenger jeg til en skopuss?`Hvilke produkter anbefales og hvor får jeg tak i de? Har innsett at jeg ikke bare er eier av converse lenger og at det dermed blir nødvendig å pusse skoene..

Sværte i samme farge som skoen, så hvis du har både brune og sorte sko må du ha både brun og sort sværte. Videre trenger du en børste for skopussing, jeg anbefaler en til hver farge av børster også. Så trenger du alt fra en pusefille til en gammel tanktop, etc. Det er ikke nøye hva du bruker, så lenge det funker til å glatte over.

Lenke til kommentar

Herregud, kan ikke folk variere hva de kjøper litt i det minste? Det er så svett at det tar tre måneder etter at noen har kjøpt et par med sko, så har plutselig halve forumet samme skoene. Det gjelder for så vidt jakker (husker for et par års tid siden når jeg postet et antrekk med en quilted Barbourjakke, og ALLE på forumet syns den var dritstygg og passet best på bestemødre, og nå er det vel ikke en person her som ikke har en, lol), skjorter, blazere og alt annet også.

 

Jeg må innrømme at jeg faktisk poster mindre og mindre detaljert om hva jeg kjøper nettopp fordi jeg har opplevd litt for ofte at det plutselig er 14 stykker på forumet som har akkurat samme plagg/sko/whatever som jeg kjøpte for et halvt års tid siden. Vet at det samme gjelder for flere andre også.

 

/rant

Endret av fkm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det litt irriterende. Det er en viss tendens til at jeg (eller noen andre for den saks skyld) kjøper noe, legger ut bilde av det uten at nesten noen liker det, og så tar det noen måneder, og vips så har halve forumet akkurat det de absolutt ikke likte noen måneder i forveien. For all del, det er kult at folk utvikler stilen sin, men det går an å gjøre litt innsats på egenhånd og ikke kjøpe akkurat det man ser i bildetråden. Man får sjelden kul stil hvis man kopierer andre helt ukritisk.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan det har vært tidligere, men det er ikke akkurat rart at flere har kjøpt Litchfield når de er mørkebrune brogue boots uten noe dilldall til en god pris. Ser dog poenget ditt med hvor kort tid det tar før halvparten av de vanlige brukerne kjøper det samme.

 

Edit: Takk for svar angående glans på tå og hæl, forresten. :)

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Finnes det en side som har "plantegninger" av noen av skoene de tilbyr på herringshoes? :p Eller noe peiling på hvordan de er bygs opp.Jeg ligger rundt størrelse 43, men har ganske vide og flate føtter. Så jeg er redd for å velge "wide" i størrelsesvelgeren, fordi den type sko gjerne har mer rom over vristen også, og der vil jeg ikke ha noe rom. Om det blir for mye rom der, sitter skoen dårlig selv om den ellers er riktig størrelse.

Lenke til kommentar

Jepp, det var akkurat det jeg mente. Måtte kalle det "plantegning", siden hjernen min nektet å samarbeide. Angåpende diskusjonen over, er min mening at man gjerne vil kjøpe noe man kjenner (til) at andre har hatt gode eraringer. Samtidig er det jo sikkert noen som er redde for å skille seg ut, så "alle" kjøper det først når minst tre fire-andre allerede har skaffet seg det.

 

Men er det noen som vet om noen vintersko fra herringshoes som er relativt flate over vristen, eller har noen formening om hvor vid en "wide" er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...