Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med å velge mellom disse:

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=7&catID=22&shoeID=232&selectedSizeID=9&selectedFitID=2

 

Eller disse:

http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/loake-

1880/products/loake-burford-tan

 

Vet det er to vedig ulike sko, men hardt valg uansett.

Aldri kjøp polished sko... Dårlig behandlet, ser ut som plastikk og har en kortere holdbarhet.

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe Chelsea Boots vil Coltham være et bedre valg ja...

 

 

Hvis du skal velge mellom burford og coltham må du nesten finne ut selv hva du skal bruke dem til. Burford funker klart best til litt mer uformelle anledninger, og Coltham funker best til mer formelle...

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Fitpic? :whistle:

Får se om jeg får gjort det i morgen. De er hvertfall dritfete med jeans.

Ikke for å mase eller noe sånt, men du hadde vel ikke mulighet til å poste et bilde med skoene på? Synes de var ganske stilige, men jeg så et bilde av modellen hvor jeg rett og slett ikke synes den så ut. Det var vel og merke i en annen farge.. Så jeg blir liksom ikke helt klok på hva jeg skal synes om dem. De så deilige ut når det blir kaldere i luften.

 

Skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen.

 

post-91352-0-01043100-1317126113_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er jo ikke verre enn å dra og prøve et par på Tatler og se hva du syns. Når jeg kjøpte dem sa de at de forventet å selge ut det de hadde ganske fort, så hvis du ikke vil kjøpe på nett er det nok ikke så dumt å være litt rask. De har Diemme på Sole Service og tror jeg, men ikke like godt utvalg som på Tatler.

Lenke til kommentar

Ahkei, da får vi se hva det blir til. Drar til USA på torsdag, så da flyr det vel vekk noen kroner på den turen også. Da er det vel relativt tomt når jeg kommer hjem.

 

Tenkte blant annet at jeg skulle kjøpe med et brunt par med brogues der, noen som kan anbefale noen merker som er (relativt) lette og få tak i til en fornuftig pris(400 +-100 $)? Jeg skal til Los Angeles og kjøre en tur opp til Las Vegas blant annet, hvis det er av betydning. Tenkte å se om jeg fant et Nordstroms senter og se etter noe Allen Edmonds, hvis det ikke er noen som har noe bedre forslag : p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...