Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen ting bortsett fra høye skinnsko med skikkelige gummisåler funker på vinteren. Men altså, hvis de passer stilen din kjør på.

Nei, er akkurat det jeg tenker på også. Har noen vintersneakers som funker ganske dårlig. Har lyst på noe skikkelige boots, men, finner ingen jeg har særlig lyst på uten om Adidas Sammit x Ransom -skoene, som er for dyre for meg. :( Dog, synes at Nike Magma AC var ganske fete.

 

Men har noen noen gode boots å anbefale? Noe ála Adidas Summit x Ransom?

Lenke til kommentar

Joda, sneakers funker jo egentlig hva varme angår, er verre med grep og slik. :p Også vil jeg ha noen sko som tåler litt. Skoene jeg har nå har jo begynt å flasse. :huh: Er et sånt vanntett lag på skoene, der dette laget på den ene siden gradvis forsvinner, noe som gjør skoene veldig lite vantette. :p

Lenke til kommentar

Tror Supra bare kommer til å fortsette. De har jo nettopp sluppet ut 2 par sko fra den nye Skytop II serien, og det kommer masse nye sko i 2010. Tror ikke de vil forsvinne. I hvert fall ikke i USA.

 

En av de nyeste TK'ene

supra-tk-society-silver-gold.jpg

 

Selv liker jeg ikke TK så godt. Jeg har korte bein, og da vil de bli veldig store på meg. Holder meg til Skytop :D

 

@ KongKake

Ta en titt på http://factory413.com/blog/ (Supra's hovedside innen salg av skoene dems)

Og http://factory413.com/shop/footwear/ (Alle skoene de har)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Og gjerne et bilde der det var mulig å se noen av detaljene på skoene, jeg klarer ihvertfall ikke ut fra bildet å se at det faktisk er en chelsea boot.

 

580.jpg

 

De var flotte! Og nei, de er ikke Chelsea støvler.

 

Problemet med sånne sko er at de blir stygge når de får rynker over ankelen etter bruk. Men veldig pene som nye!

 

Han fyren hadde forresten på seg de verst tenkelige buksene til så fine sko. Handler det der om å kombinere noe som er råstilig med noe som er kjempestygt?

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...