Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Superstars er bare ut. De er ikke spesielt pene. De er ikke noe kule heller.

Bringer følelsen av at det kun er etternølere uten smak som bruker dem.

Samme som uggs da mer eller mindre.

Selv bruker jeg Uggs noen ganger i offentligheten, først og fremst fordi det er stygt og det for det meste er jenter som går med det. Men mest for at det er så innmari stygt at det blir steintøft.

Wtf? Du kler deg så stygt som mulig fordi det er "steintøft"?

Lenke til kommentar

Skjønner godt at dere synes det er rart, eller synes at det er på trynet at jeg, en ung mann, går med Uggs av den bastarde grunn av at det er så stygt at det blir tøft.

 

For å prøve å forklare dette, så gir veldig mye oppmerksomhet når en går med Uggs og er gutt. Dette er vel hovedpunktet. Oppmerksomheten er ikke det som er viktigst, men det å skille seg ut. For det ser jo rimelig snålt ut med en gutt i Uggs. Jeg mener å gå med et plagg som er så sært og stygt lager en viss karaktér.

Jeg kunne kledd meg helt plain også, i et random par av mine mange chelsea boots.

Skal ærlig innrømme at når jeg har på meg Uggs ødelegger det hele utetrekket mitt, som består av et pent skjerf, peacoat, et par pene kremfargede bukser i varierende toner og brune Uggs nederst.

 

Om man virkelig vil se sær ut, men samtidig kul, så gjør man som en god venn av meg; kjøp deg en stjernelue (karakteristisk for samer i samestasen), ta på deg en Canada Goose jakke og topp det hele med strikkede Uggs.

Pent? Nei. Kult? Ja.

 

Gutter som går med uggs nå er like stygt som gutter som gikk med buffalo sko da den perioden var inne.

Buffalo sko var enda styggere enn Uggs.

 

Mitt gamle par passer desverre ikke til meg i dag, ellers så skulle jeg hatt det mye moro med dem på 90-tallsfester.

Lenke til kommentar
Om man virkelig vil se ekstremt stygg ut, så gjør man som en god venn av meg; kjøp deg en stjernelue (karakteristisk for samer i samestasen), ta på deg en Canada Goose jakke og topp det hele med strikkede Uggs.

Pent? Nei. Kult? Nei. Kommer til å bli banket opp? Absolutt!

 

Fixd :dremel:

 

Personlig blir jeg nesten litt oppgitt når jeg ser jenter tråkker rundt i disse greiene, nesten så jeg gleder meg til sommermoten igjen... :nei:

Lenke til kommentar
Skjønner godt at dere synes det er rart, eller synes at det er på trynet at jeg, en ung mann, går med Uggs av den bastarde grunn av at det er så stygt at det blir tøft.

 

For å prøve å forklare dette, så gir veldig mye oppmerksomhet når en går med Uggs og er gutt. Dette er vel hovedpunktet. Oppmerksomheten er ikke det som er viktigst, men det å skille seg ut. For det ser jo rimelig snålt ut med en gutt i Uggs. Jeg mener å gå med et plagg som er så sært og stygt lager en viss karaktér.

Jeg kunne kledd meg helt plain også, i et random par av mine mange chelsea boots.

Skal ærlig innrømme at når jeg har på meg Uggs ødelegger det hele utetrekket mitt, som består av et pent skjerf, peacoat, et par pene kremfargede bukser i varierende toner og brune Uggs nederst.

 

Om man virkelig vil se sær ut, men samtidig kul, så gjør man som en god venn av meg; kjøp deg en stjernelue (karakteristisk for samer i samestasen), ta på deg en Canada Goose jakke og topp det hele med strikkede Uggs.

Pent? Nei. Kult? Ja.

 

Gutter som går med uggs nå er like stygt som gutter som gikk med buffalo sko da den perioden var inne.

Buffalo sko var enda styggere enn Uggs.

 

Mitt gamle par passer desverre ikke til meg i dag, ellers så skulle jeg hatt det mye moro med dem på 90-tallsfester.

Det er da absolutt ikke kult å prøve å være stygg? Oppmerksomhet er ikke alltid bra, dette er et kron-eksempel.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Vel, nå som Januar-salget nærmer seg lurer jeg på om noen har noen anbefalinger på varme samt kule sko til salgs i Oslo området, er veldig dårlig på sko..

 

Prisnivå 0-1200

 

Om du skal ha noe som ikke er alt for formelt, vil jeg anbefale noen sko fra Timberland.

http://www.timberland.com/family/index.jsp...1761081.1761136

 

 

Synest dere virkelig sånne sko er pene? synest de er RÅHARRY. er så mange som går med dem, og jeg forstår ikke hvorfor. save it for the lumberjacks

 

selv skal jeg plukke opp ett par sånne http://soleservice.no/no/shoes/produkter/v...ukka-peacot-lx/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...