Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Det er vel en type dansk sko som ble brukt i tennis. I Danmark har det tatt helt av, selv er jeg gutt. Gidder seriøst ikke å bry meg om hva dere tenker kjønnsmessig om dem - SELV synes jeg dem er fete og det er det viktigste.

 

Men gi gjerne kritikk :)

 

Hvis du selv synes de er fete, skjønner jeg ikke hvorfor du spør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker automatisk jentesko når jeg se de, gjerne brukt av de som går med tights og trange topper men helst burde gått med noe annet.

 

Som vintersko er de rett og slett ubrukelige, kan til nød fungere som innesko, men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc.

 

Men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Flere gutter som bruker dem på NTNU. Ser helt ok ut. Fikk litt nok av den type småsko etter Le Coq Sportif voldtok markedet, men det finnes langt verre sko der ute.

Lenke til kommentar
men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc.

Tja. De fleste har vel eget skap eller sted de kan legge tingene sine på håper jeg. Det har iallefall jeg. Så om det er slik det går for seg håper jeg nacktarn har det.

 

 

Jeg bruker forøvrig et par plimsolls som innesko. Ser greit ut og gjør nytten veldig godt som innesko.

Lenke til kommentar
men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc.

Tja. De fleste har vel eget skap eller sted de kan legge tingene sine på håper jeg.

Skap? Trenger da ikke det.

Slenger jakken over en ekstra stol jeg finner i klasserommet, så har jeg mobil, iPod, lommebok, nøkler etc i den hele tiden, fremfor å stappe lommene fulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...