Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Xtra: Ikke kjøp de to første du linket til.

De første skoene: Firkantet tupp er ikke fint. Likte heller ikke sømmen.

Det andre paret: "Blend-følelse". Skikkelig klumpete.

Det tredje paret: Synes det ble litt for lang tupp, men dette kan ha noe med perspektivet å gjøre. Så helt greie ut.

 

Edit: fkm slo meg med noen minutter :)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jau, enig i at sko nummer to ikke er noe spesielt egentlig, men jeg trenger nye sko til "vanligbruk", og jeg er ikke helt av typen som går med sko á la #1 og #3 til vanlig.

 

Men har dere noen forslag til sko som ikke er typiske pensko og ser bra ut? For akkurat det sliter jeg med. PS: Jeg liker ikke vans, high-tops og tja type skate-sko greier. Makspris: ikke mer enn 2500 kr.

 

Ser litt på chelseaboots nå, men blir det "for pent" hvis man kjører mørke pene jeans, v-hals/cardigan og t-skjorte v-hals? (prøver å variere litt med skjorte under, men er ikke like flink alltid)

 

Er nok skopar #3 som så best ut ja, men fortsatt ikke helt fantastisk akkurat.

Lenke til kommentar

Riktig det. Kjøpte de samme skoene, bare at dine er "Gunny" versjonen. Altså at det som er annerledes er at de du linket til har en hel svart såle. Noe som jo kan være smart om vinteren. Men da synes jeg skoene ble utrolig kjedelige.

 

Skoene er veldig bra. Jeg kjøpte en varm såle til og ha oppi, så det ble litt varmere. Men jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...