Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som var på The Prodigy -konserten som var på lørdagen og fikk med seg åssen sko Maxim hadde på seg? De var jævlig fete hvertfall. For de som ikke var der, og muligens kan vite hvilken kicks det kan være, så husker jeg såpass at det var high-tops med to borrelåser/straps på den øverste delen, og to eller tre sorte striper på en ellers hvit såle. Finnes sikkert en del slike sko, men om dere vet om noen, spytt ut! :D

Lenke til kommentar
Noen som var på The Prodigy -konserten som var på lørdagen og fikk med seg åssen sko Maxim hadde på seg? De var jævlig fete hvertfall. For de som ikke var der, og muligens kan vite hvilken kicks det kan være, så husker jeg såpass at det var high-tops med to borrelåser/straps på den øverste delen, og to eller tre sorte striper på en ellers hvit såle. Finnes sikkert en del slike sko, men om dere vet om noen, spytt ut! :D

Første jeg tenker er noe fra Supra eller lignende.

Lenke til kommentar

Ja, var det jeg ogaå tenkte, men fant ikke noe særlig lignende på sidene deres. TK Society kan ligne litt, men Maxim sine sneakers var ikke så høye, tror jeg. Har et bilde av han på konserten, der man ser skoen. Det er dog ganske dårlig kvalitet på bildet og vanskelig å se hvilken sko det var.

 

EDIT: Slenger med bildet, og håper på at noen sneakerheads ser hvilke sko det er. :p

post-103196-1258715244_thumb.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...