Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter som er så arrogante og tror at alle menn kryper for de pga et medium til et bra utseende, en som går bort til en vilt fremmed mann på et utested med åpneren "Hei, kjøper du en drink til meg eller? ". Da får jeg rett og slett lyst til å spy, samme hvordan hun ser ut.

 

Det er faktisk det værste jeg vet. Forrige helg kom ei blond jente bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe en drink til henne. Sa nei, og kjøpte en til venninnen hennes i stedet ...

Lenke til kommentar
Jenter som er så arrogante og tror at alle menn kryper for de pga et medium til et bra utseende, en som går bort til en vilt fremmed mann på et utested med åpneren "Hei, kjøper du en drink til meg eller? ". Da får jeg rett og slett lyst til å spy, samme hvordan hun ser ut.

 

Det er faktisk det værste jeg vet. Forrige helg kom ei blond jente bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe en drink til henne. Sa nei, og kjøpte en til venninnen hennes i stedet ...

 

Fantastisk :love:

Lenke til kommentar

Kjenner til det der. var ei snasen blondine som kom til meg på en utefest og fortalte at ho hadde så lyst på kuk, det var så lenge siden og ho trengte det virkelig... (skal nevnes at ho var litt løs av seg)

Jeg sa at ho fikk ha lykke til med det da, så gikk jeg å satte meg med de andre og drakk videre siden jeg hadde noe på gang med ei annen jente :p

det værste var at ho kom og satte seg på fanget mitt og "beordret" meg om å kysse henne etterpå. Så da sa jeg at "det tror jeg vi tar å driter i"...

Så ble ho sur og gikk...

Angrer litt på det i dag for det ble ikke noe mer med ho andre jenta og denne blondina var skikkelig lekker :hm:

 

Edit: Glemte jo å nevne at denne jenta var skråsikker på at utseendet hennes skulle få meg til å droppe buksa på et blunk. Noe jeg ikke syntes er spesiellt sexy.

Men jeg kunne sikkert gjort et unntak om ho hadde vært stille og ikke vist meg den bedritne personligheten sin mens vi holdt på :w00t:

Endret av Rabies86
Lenke til kommentar
Jenter som er så arrogante og tror at alle menn kryper for de pga et medium til et bra utseende, en som går bort til en vilt fremmed mann på et utested med åpneren "Hei, kjøper du en drink til meg eller? ". Da får jeg rett og slett lyst til å spy, samme hvordan hun ser ut.

 

Det er faktisk det værste jeg vet. Forrige helg kom ei blond jente bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe en drink til henne. Sa nei, og kjøpte en til venninnen hennes i stedet ...

 

Fantastisk :love:

Haha så bra.

Lenke til kommentar
Edit: Glemte jo å nevne at denne jenta var skråsikker på at utseendet hennes skulle få meg til å droppe buksa på et blunk. Noe jeg ikke syntes er spesiellt sexy.

Men jeg kunne sikkert gjort et unntak om ho hadde vært stille og ikke vist meg den bedritne personligheten sin mens vi holdt på :w00t:

He he, her har du vært ute for en skikkelig ulv i fåreklær, Rabies86. Det var bra du droppa henne. Ingenting å angre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...