Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser vi bortifra dine meninger med hygiene(tær og tenner osv.), så er nok du et prakteksempel på hva jeg finner TOTALT TURN-OFF med ei jentes personlighet :)

 

Skal vi ta en hjertesak, så må det være jenter som er opptatt av guttens sosiale krets. Gjør meg kvalm hvis ei jente er mer opptatt av hvor mange gutten henger med, istedenfor personligheten til gutten.

 

++++++1

 

Nymph har en golddigger holding ja, og håper for all del at ho har en bra utdanning selv.

 

Det var da forferdelig hvordan man bare trekker konklusjoner i den her tråden da.

Forklaring:

Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver er av egne erfaringer. Jeg var sammen med en fyr som hadde liten/ingen sosial krets, noe jeg har, som resulterte i at han satt mye hjemme da jeg var ute. Jeg er selvstendig og trenger å være litt med vennene mine iblant. De "vennene" han hadde var mine venninners typer, guttevenner av meg osv, altså ikke gode venner. Har ikke sagt at man må ha så sykt mange venner for å være godkjent, men jeg syns det er greit at man kan gjøre noe med kompiser uten at den andre sitter hjemme hele tiden. Slik hadde vi det, og jeg fikk dårlig samvittighet da jeg dro bort fordi han hadde ingen.

 

Det med utdannelse er vel egentlig fordi jeg også har vært med et par stk som dreit i skolen og "bare" ble elektriker/rørlegger/tømrer. Kom hjem hver eneste dag og var dødssliten, gadd ikke gjøre noe, ingen interessante samtaler om viktige ting, gadd ikke hjelpe til hjemme. Akkurat her skjærer jeg alle over en kam, PGA erfaringer. Jeg hyler ikke nei om jeg møter en bra fyr som er elektriker, men jeg er i utgangspunktet skeptisk. IGJEN fordi de jeg kjenner som jobber i disse yrkene er drop-outs, latinger og slasker.

 

Hvorfor er jeg golddigger? Jeg jobber da for de karakterene jeg får og for å komme inn på det jeg vil?

Lenke til kommentar
Det med utdannelse er vel egentlig fordi jeg også har vært med et par stk som dreit i skolen og "bare" ble elektriker/rørlegger/tømrer. Kom hjem hver eneste dag og var dødssliten, gadd ikke gjøre noe, ingen interessante samtaler om viktige ting, gadd ikke hjelpe til hjemme. Akkurat her skjærer jeg alle over en kam, PGA erfaringer. Jeg hyler ikke nei om jeg møter en bra fyr som er elektriker, men jeg er i utgangspunktet skeptisk. IGJEN fordi de jeg kjenner som jobber i disse yrkene er drop-outs, latinger og slasker.

 

Hvorfor er jeg golddigger? Jeg jobber da for de karakterene jeg får og for å komme inn på det jeg vil?

 

Argumentum ad erfaring er toveis.

Du stempler elektrikere, rørleggere, tømrere som latinger.

(den mannlige versjonen er omsorgsarbeidere, ungdomsarbeidere, barnehageassistenter osv)

Andre stempler deg som golddigger.

Lenke til kommentar

Holder på å knekke sammen i latter her, er faktisk litt enig med Nymph!

 

Det er noen folk her som mener at jenter kan ha så mange sexpartnere som de vil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20

 

Sannelig min hatt! Det er de samme folka som misliker at kvinner går for folk med utdannelse og litt vett i hue! Golddiggers sier de =D

Ser jeg en parallel?

 

Virker jo litt vel som om de samme folka ikke er så nøye på kvinner, siden de muligens ikke har så utrolig høy utdannelse selv(?), og ender derfor opp med en økonomi som ikke kan støtte annet enn ei flyfille skrapt opp fra den lokale rennesteinen.

 

Syntes det er greit at kvinner stiller litt krav til oss menn, så kan vi gjøre det samme tilbake ;)

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Holder på å knekke sammen i latter her, er faktisk litt enig med Nymph!

 

Det er noen folk her som mener at jenter kan ha så mange sexpartnere som de vil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20

 

Sannelig min hatt! Det er de samme folka som misliker at kvinner går for folk med utdannelse og litt vett i hue! Golddiggers sier de =D

Ser jeg en parallel?

 

Virker jo litt vel som om de samme folka ikke er så nøye på kvinner, siden de muligens ikke har så utrolig høy utdannelse selv(?), og ender derfor opp med en økonomi som ikke kan støtte annet enn ei flyfille skrapt opp fra den lokale rennesteinen.

 

Du verden. Basert på glimrende statistisk materiale fra en post på diskusjon.no har du altså kommet frem til den geniale konklusjonen at det er korrelasjon mellom folk som mener at jenter kan ha så mange sexpartnere de bare vil, og folk som misliker at kvinner vil ha menn med utdannelse. Man kan jo ikke unngå å se den tydelige parallellen. Publiser. Nå.

Lenke til kommentar

Det er så teit å henge seg opp litt feilformulering, dere går jo helt ut av temaet på tråden her. Det jeg mener er at de fullførte ikke ungdomsskolen engang, bare fikk sånne ekstra-avtaler med skolen slik at de kom inn på elektriker på Hitra eller lignende. Jeg syns det er turnoff.

 

Men som sagt tidligere, jeg er i utgangspunktet skeptisk men jeg sier ikke nei til en bra fyr bare på grunn av yrket.

 

Jeg gidder i allefall ikke "forklare" meg mer, jeg vet hva jeg mener, og de som vil stokke om på det jeg sier får bare gjøre det da..

Lenke til kommentar
Holder på å knekke sammen i latter her, er faktisk litt enig med Nymph!

 

Det er noen folk her som mener at jenter kan ha så mange sexpartnere som de vil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20

 

Sannelig min hatt! Det er de samme folka som misliker at kvinner går for folk med utdannelse og litt vett i hue! Golddiggers sier de =D

Ser jeg en parallel?

 

Virker jo litt vel som om de samme folka ikke er så nøye på kvinner, siden de muligens ikke har så utrolig høy utdannelse selv(?), og ender derfor opp med en økonomi som ikke kan støtte annet enn ei flyfille skrapt opp fra den lokale rennesteinen.

 

Syntes det er greit at kvinner stiller litt krav til oss menn, så kan vi gjøre det samme tilbake ;)

Det er kanskje den latterligste argumentasjonen jeg har sett på dette forumet. Gratulerer. Her finner du to standpunkter du er uenig i også trekker du helt tilbakestående paralleller for å prøve å koble disse to gruppene sammen. Det er ganske merkelig å hevde at folk som har andre vurderingskriterier enn en selv "ikke er så nøye på kvinner", de har ikke nødvendigvis lavere standarder enn deg, de har bare andre standarder.

 

Forøvrig forstår jeg Nymph til en viss grad. Man velger gjerne partnere som er litt lik seg selv og har samme verdier. Hvis man da selv tar høyere utdannelse og synes teoretisk kunnskap er en viktig ting er det ikke rart at man søker en partner som gjør det samme. Det virker som om det for det meste er de som har tatt yrkesfaglig utdannelse selv som reagerer på dette, så det er jo mulig at de det gjelder føler seg litt truffet? Ingen grunn til å klikke på folk for det de finner tiltrekkende, det er ikke akkurat sånn at man bestemmer dette selv.

Lenke til kommentar

Må si at jeg kan være ganske enig med Kalinken her. Selvfølgelig synes vi at forskjellige ting er attraktivt, og hvis Nymph mener at dette er et uattraktivt yrke må hun få føle dette. Det blir jo helt klart ikke lett å ha et velfungerende forhold dersom den ene misliker den andres yrke.

Jeg ville bare påpeke at det ikke er noen sammenheng mellom drop-out og det å være elektriker/rørlegger/tømrer.

Lenke til kommentar
Det er kanskje den latterligste argumentasjonen jeg har sett på dette forumet. Gratulerer. Her finner du to standpunkter du er uenig i også trekker du helt tilbakestående paralleller for å prøve å koble disse to gruppene sammen. Det er ganske merkelig å hevde at folk som har andre vurderingskriterier enn en selv "ikke er så nøye på kvinner", de har ikke nødvendigvis lavere standarder enn deg, de har bare andre standarder.

 

Ifølge dagens normer har de lavere standarer når det kommer til kvinners sosialverdier, så jeg må nok påpeke at du tar feil. I tillegg er jeg ikke uenig i noe som helst... Som moren din sikkert har sagt før meg; Du har klekkelig god fantasi oppi det huet ditt ;)

 

Det virker som om det for det meste er de som har tatt yrkesfaglig utdannelse selv som reagerer på dette, så det er jo mulig at de det gjelder føler seg litt truffet?

 

Med andre ord bekrefter du at parallelen jeg dro var korrekt? Skjønner ikke helt hva du baserere dine bisarre argumenter på i så fall... Merkelig.

 

Forøvrig forstår jeg Nymph til en viss grad. Man velger gjerne partnere som er litt lik seg selv og har samme verdier. Hvis man da selv tar høyere utdannelse og synes teoretisk kunnskap er en viktig ting er det ikke rart at man søker en partner som gjør det samme.

 

Så det er bare meg om syntes forskjeller tiltrekker? Jeg har nylig startet på en høyere utdannelse, og det siste jeg kunne tenkt meg er ei karrierekvinne.

 

Det virker som om det for det meste er de som har tatt yrkesfaglig utdannelse selv som reagerer på dette, så det er jo mulig at de det gjelder føler seg litt truffet

 

Mystisk... Er de samme menneskene som også er glad i løse kvinnfolk. Og du sa jeg tok feil, selvom du bekrefter argumentet mitt?

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Så det er bare meg om syntes forskjeller tiltrekker? Jeg har nylig startet på en høyere utdannelse, og det siste jeg kunne tenkt meg er ei karrierekvinne.

 

Og vips så er du like overfladisk som du anklager Nymph for å være(om ikke verre)

 

Har du noen gang vært med ei dame som bare har hatt tid til å se deg en gang i uka hvis du var HELDIG?

Tenkte meg det ja....

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Det er jo fortsatt overfladisk om du sammeligner med nymph sin mening

 

Jeg dømmer ei jente etter hvilken utdannelse hu har, jeg sier bare at ei karrierekvinne ikke vil ha noe særlig tid til en kjæreste, og at det derfor er uaktuelt for meg.

 

Har ikke noe som helst med å være overfladisk å gjøre.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk som jobber på rema 1000 i kassa hver bidige dag. ikke nok med det, men de har ikke hjerte å si nei til overtid fordi sjefen er sexy. Dermed får de faen ikke tid til noe som helst annet

 

Men det værste av alt er at de SYTER over at de jobber så mye overtid, selv om de har tatt det på seg helt frivillig. Det er turnoff

Lenke til kommentar
Men du skrev også at du syntes forskjeller tiltrekker.

 

Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er en "forskjell" og aldri ha tid til kjæresten....

 

Slutte å kverulere nå?

 

"Næææææi, jorda er ikke rundt, den er en sfæroide!"

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...